Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Yettel telefonszám visszaszerz...

Yettel telefonszám visszaszerzése? Lehetséges?

Figyelt kérdés
Sajnos elfeledkeztem a kötelező éves adategyeztetésről és ezért megszűnt a feltöltőkártyás előfizetésen. Mivel a továbbiakban is szükségem lenne erre a mobilszámra, muszáj lenne visszaszereznem, viszont nem vagyok benne biztos, hogy erre van lehetőségem. A Yettel oldalán ( [link] ) az szerepel, hogy feltöltőkártyás sim esetén a számcsere során választható egyedi szám is, melynek díja 14.900 Ft. Az szerintetek úgy működőképes lenne, hogy rendelek egy új feltöltős simet, majd rögtön igénylek hozzá egy számcserét+egyedi telefonszámot? Valaki próbálkozott már ezzel? (a szám még hálistennek nem lett lefoglalva, néztem, továbbra is üresen áll)

dec. 10. 18:45
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Mikor szűnt meg az előfizetés? Én elsőkörben az ügyfélszolgálattal próbálnék egyeztetni.

Ez a magánakció, ami felvázoltál, hogy új sim, aztán szám csere és egyedi számot kérsz nem biztos hogy célrevezető lesz, mert ha nem telt még le a szám "pihentetésére" szánt idő, nem fogják így kiadni azt.

dec. 10. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Attól függ, mi volt az adategyeztetés határideje, mennyi idő telt el.

Én úgy tudom, hogy van egy "kegyelmi időszak", valami 60 vagy 90 nap, amíg még visszaadják a számot, ha sikerül utólag az adategyeztetés.

A szolgáltató fog tudni neked segíteni ebben, hogy a konkrét esetedben mik a lehetőségek.

Volt egyébként hasonló esetem, igaz a Telekomnál. Használaton kívüli SIM volt, de nagyon jó számmal. Egy jó fél évvel az adategyeztetési határidő után jutott eszembe, hogy baj van. Rendesek voltak, méltányosságból újracsomagolták a számot, csináltak belőle egy olyan Domino csomagot amit pl. a bevásárlóközpontokban a kasszák mellett lehet kapni, és ideadták ingyen. Sőt jóváírták rajta a megszűnéskor elveszett egyenleget is.

dec. 10. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
November 30-án járt le, utána még kaptam egy kerek 5 napos póthatáridőt, aztán vége. Ma délután már hiába próbáltam, nem tudtam egyeztetni. De akkor beszélek az ügyfélszolgálattal, hátha...
dec. 10. 19:23
 4/11 anonim ***** válasza:

Akkor még nem késő!

Menj be egy ügyfélszolgálatra.

Új előfizetői szerződést kell kötnöd, de visszakapod a számot - ingyen.

dec. 10. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Így van, menj be személyesen egy Yettel üzletbe. Simán visszaadják még a számot.
dec. 10. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 Szervizmérnök úr ***** válasza:
0%

Most már nem.

Ha előbb felhívod az ügyfélszolgálatot, esetleg.

De te előbb a Gyakori Kérdéseken szerencsétlenkedtél, tök feleslegesen.

Ezt elszúrtad.

dec. 10. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Ne szivasd már Mérnök! :D

Az elszalasztott egyeztetési határidő után még 1 hónapig visszaadják a számot.

dec. 10. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim válasza:
Nem értem, hogy miért nem írja be mindenki, akit érint, a következő adategyeztetés időpontját (határidejét) a telefonja naptárába, figyelmeztetéssel...
dec. 10. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
Felesleges. Küldenek róla SMS-t többször is.
dec. 10. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Csak arra a számra küldik, amit ugye pl. fiókban tart és nemhogy napi szinten nem, de akár több hónapig elő sem veszi a legtöbb érintett.
dec. 11. 06:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!