Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » 2hét alatt elromlott a Iphone-...

2hét alatt elromlott a Iphone-om (4S) Garanciába kicserélik?

Figyelt kérdés
Szóval 2éves garanciát ígértek rá,de nekem igazából 2hét után elromlott. Semmi kár nem érte a telefon,még leejtve se lett. Felraktam töltőre nagyjából 4-5 órakkor,és reggelig fent volt rajta,amit amugy idáig mindig kibírt. Reggelre egy fekete világító képernyő fogadott,és tűzforró telefon. Egy újraindítás után azthittem helyreállt,de hamar rádöbbentem hogy már nem a régi,magától bezárogatta az alkalmazásokat,majd egy-két percen belül már újraindítgatta magát a telefon. Óránként próbálgattam,hátha rendbejön,de ugyanaz volt,beírtam a pinkódot,és szép lassan elsötétült a képernyő ,és ujraindította magát. Most már ott tartok hogy bekapcsolni se tudom,mert az almajelnél nem jutunk tovább. Garanciába még kicserélik,vagy megjavítják az ilyet? válaszokat előre várom és köszönöm!

2012. nov. 26. 11:34
1 2 3
 21/28 A kérdező kommentje:
Amugy mi az a HW hiba? Nem emlékszem hogy le lett volna takarva.
2012. nov. 26. 15:25
 22/28 anonim ***** válasza:

"Ha hülye a szervízes akkor vidd másik üzletbe. De tényleg akár 200m-el odébb már normális emberekkel találkozhatsz (tapasztalat, nálunk kb 200m-re van két T egymástól, és az egyikben szívóztak a másikban meg kb fél perc (tényleg ennyi volt) alatt elintéztük amit akartunk"

Abszolút ismerős.

Sajnos az a tapasztalatom, hogy T-mobile ügyfélszolgálaton 90%-ban totál idióták dolgoznak, és elvétve talál az ember egy értelmeset, aki egyrészt nem veri át, másrészt egyszerűen el tudja intézni amit akar.

Egyszerűen tragikus. Emiatt elég határozottan el is gondolkoztam, hogy szolgáltatót váltok, pedig már vagy 10 éve T-mobilnál vagyok előfizus...

2012. nov. 26. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 anonim ***** válasza:

Azért ne általánosíts. És hidd el, hogy máshol sem jobb a helyzet. Én már mindhármat megjártam sőt az egyiknél még dolgoztam is egy rövid ideig (fél év) a suli mellett.


HW: hardver hiba.

2012. nov. 26. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 anonim ***** válasza:

Nem általánosítok.

Az utóbbi időben (teljesen különböző ügyek miatt) sokszor kellett bejárnom és folyamatosan átvertek, félrevezettek, vagy csak bénáztak és az én időmet rabolták nem keveset.

Míg mondjuk egy teljesen más szolgáltató ügyfélszolgálatán a legcifrább dolgokat is (minden egyes alkalommal) pár perc alatt elintézték.

Azt, hogy a másik két riválisnál mi a helyzet, azt nem tudom, de ennél rosszabb biztosan nem lehet.

2012. nov. 26. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 bp1985 ***** válasza:
Apple soha nem vállal 2 év garit. Minden más gyártó 2, ill 3 évet vállal.
2012. nov. 26. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 A kérdező kommentje:
Nemtudom,én idáig telenoros voltam,és engem ott vezettek meg,ott szopattak,ott kaptam 95000forintos számlát,és még sorolhatnám. Az eladónak már az gondja volt hogy betértem az üzletbe. Amióta megvan ez a telefonom én csak pozitívat tudok mondani,a kiszolgálásom gyors,és korrekt volt,és barátságosan álltak mindig a rendelkezésemre. Holnap betérek a telefonnal,kiváncsi vagyok milyen fogadtatásban részesülök!
2012. nov. 26. 16:54
 27/28 anonim ***** válasza:

Szia!

Az Apple telefonokhoz 90napos ingyenes telefonos support jár.

Nem olvastam végig az összes választ és nem is fogom, szóval már lehet hogy leírták a megoldást. :)

Ha mégsem akkor itt van: Felhívod az Apple-t és elmondod mi a probléma. :)

Eléggé komolyan veszik a melegedéses problémákat. A feleségem iPhone 4s-e melegedett egyszer (2 hetes volt) netezés közben. Nem volt forró, kézben lehetett tartani de azért felhívtam a supportot. 2 perc beszélgetés után egy managerhez kapcsoltak (mert a melegedés személyi sérüléssel is járhatott volna és ez kiemelt figyelmet igényel) aki küldött emailben egy linket ami egy tesztet futtatott le a telefonon és egyből látta az eredményeket. Ez alapján kiderült, hogy a normális értékeken belül volt a telefon hőmérséklete.

Arra kért, hogy ha újra melegedne akkor hívjam fel a saját irodai telefonszámán, és azonnal intézi a telefon cseréjét, függetlenül attól hogy 3 hetes vagy egy éves a telefon.


Szóval szerintem mindenképpen az Apple.el vedd fel a kapcsolatot.

2012. nov. 26. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 A kérdező kommentje:
A T-mobile hozzáállásástól függ! De köszönöm szépen a segítséged! Amikor működött is sokat melegedett! Sokat segítettél! :))
2012. nov. 27. 06:20
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!