Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vettem a T-mobile nál egy...

Vettem a T-mobile nál egy Sony Xperia P-t körülbelül 6 hónapja.2 év hűségnyilatkozattal, az lenne a kérdés hogy több probléma is fel lépett nekem. Túl forró lesz az aksija, naponta többször le fagy néha nem érzékeli a sim kártyát?

Figyelt kérdés
Szerintetek ki cserélik vagy meg csinálják? mer alul a csík ban van ilyen lég buborék elég nagy és ez azóta van mióta meg vettem és szerintem ez zavart be mer néha nem érzékeli a gombokat

2013. ápr. 23. 16:50
 1/5 anonim ***** válasza:

Szerviz.


Nem értelek ha már kézbevételnél gond volt vele, miért nem jelezted nekik, vagy miért nem vitted vissza 3 napon belül.

Most várhatsz két hetet rá, mire készen lesz.

2013. ápr. 23. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Akkor még nem jelentett problémát. Pár hete van ez
2013. ápr. 23. 17:17
 3/5 anonim ***** válasza:
De ha van vele egy pici baj, akármi, ha már nem úgy passzol a hátlapja ahogy szeretnéd, kérhetsz másikat. Nem véletlenül nyomják a kezedbe mielőtt aláírod a papírokat, hogy nézd át.
2013. ápr. 23. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Neten rendeltem ki postázták
2013. ápr. 24. 14:42
 5/5 anonim ***** válasza:
Az szívás. Én ezért megyek be... inkább személyesen ott megtudom nézni mielőtt rámsóznának egy hibásat.
2013. ápr. 25. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!