Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung GT-S5611 készülékkel...

Samsung GT-S5611 készülékkel kapcsolatban más is tapasztalt már hasonló hibát/problémát?

Figyelt kérdés
Nemrég vásároltam egy ilyen készüléket, és azt tapasztalom már a kezdetek óta, hogy kissé darabos a vonal, időnként a vonal mintha meg-megakadna. Korábban Motorola V3-at használtam közel 7 évig, azzal a telefonnal hasonló problémát nem nagyon tapasztaltam. A probléma az összes hálózatba irányuló, vagy fogadott hívásnál szokott jelentkezni , de leggyakoribb a Vodafone hálózatán belül (jómagam is ezt a hálózatot használom). Okozhat-e ilyen problémát a telefon belső antennájának hibája, gyengesége, vagy ez hálózati hibára vezethető vissza leginkább? Vagy az is lehet, hogy én vagyok lemaradva, és ezek a modern kütyük már csak ennyire képesek a vételi stabilitást tekintve (nem cserélem sűrven őket, a korábbit is csak az akksi haldoklása miatt nyugdíjaztam).
2014. aug. 27. 20:09
 1/2 anonim válasza:

Nekem olyan hibám van, hogy telefonálásnál működik a mikrofonja, - igaz a vétel oldali készülékben elég gyengén lehet hallani - de hang-, illetve videó felvételnél egyszerűen nem hajlandó a hangfelvételre. Nem tudod mi lehet a baja? Vagy csak valahogy be lehet állítani? Neked volt már ilyen hiba vele?


A Te kérdésedre rátérve - igaz nem sokat telefonáltam még vele, tényleg volt, hogy sistergett, meg hogy megszakadt (csak egyszer), de lehet hogy csak a panel miatt. Amúgy viszonylag jól lehet vele telefonálni.


Remélem tudtam (bár szerintem nem nagyon, mert csak egy napja van meg a telefonom, és még nem sokat használtam) segíteni, és titkon abban is reménykedem, hogy te is tudsz a kérdésemre válaszolni, sőt akár a problémámon segíteni.

2014. szept. 10. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Nem tapasztaltam a mikrofonnal, az általad felvázoltakhoz hasonló problémát. Remekül működik mind hívásnál, mind videó-, vagy hangfelvételkor. Hangrögzítéshez, videófelvételhez külön beállítást (hogy ezek a funkciók használhatóak legyenek) nem kellett végrehajtanom.

Az általam jelzett probléma sincs már azóta, mióta a készülékben a hálózatválasztást kézire állítottam, illetve a hálózati módot automatikusról GSM-re. Remélem, azóta már nálad sincsenek meg a problémák.

2014. szept. 20. 17:20

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!