Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért fagy (vagy nem érzékeli...

Miért fagy (vagy nem érzékeli az érintést? ) le az újonnan vásárolt Iphone 8?

Figyelt kérdés

2 hetes telefonról van szó,Vodafone-ban vásároltam újonnan és olyan hibák jelentkeznek nála például hogy görgetem az Instagramot és egyszer csak megáll hiába görgetnék tovább nem mozdul ilyenkor a home gomb nyomkodásával egy pár másodperc után rendbe jön.A másik amit tapasztaltam,hogy nézem a telefonnal készített videókat a galériában és a videó helyére egyszer csak egy fehér háttér kerül,ha rányomok alul az a kis sáv mutatja hogy megy a videó,de se kép se hang.Ha újraindítom a videót akkor már jó szokott lenni.

Habár garanciás a Vodafone szervízbe nem szívesen küldeném(nincsenek jó tapasztalataim).Semmit nem találtam erről a neten csak annyit,hogyha lefagy akkor hogyan indítsam újra.

Lenne még egy olyan kérdésem,hogy ha bevinném márkaboltba akkor ránéznének attól,hogy nem ott vettem?

Tudom nem nagy problémák ezek de egy 2 hetes 250 ezer forintos telefontól nem ezt várnám,és bosszant a dolog.

A válaszokat Előre is köszönöm!



2018. jan. 21. 21:30
 1/8 anonim ***** válasza:

IOS 11, egy hulladék.

Csinálj neki egy teljes gyári visszaállítást, ezen kívül sok mindent nem tudsz csinálni.

2018. jan. 21. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Az iOS 11 tényleg nem a legjobb, de azért ez elég durva hibának tűnik, hogy csak sima szoftverhiba legyen.
2018. jan. 21. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
Csak szervizes a garancia? Nekem annak idejen olyan garanciat adtak, hogy 1 even belul barmifele problemam van a keszulekkel, akkor csak vissza kell vigyem es kicserelik. Ez a Telekomnal volt, a helyedben ezt megkerdeznem, hiszen teljesen ertheto, hogy bosszant. De egyebkent, ha bemesz a markaboltba vagy barmilyen szervizbe, akkor (a tapasztalataim szerint) rogton megmondjak mi a baj.
2018. jan. 21. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Elméletileg cserélniük kellene,ezt mondták és az előző telefonomra is ezt mondták,ahhoz képest hatszor küldtem el szervízbe ahonnan mindig visszaküldték,utána 2 hétig nemvolt baj és megint bedöglött a telefon ergo küldhettem vissza újra.De soha nem cserélték,addig húzták,míg le nem járt a garancia.

A válaszokat viszont köszönöm,elviszem majd megnézetem valahol!

2018. jan. 21. 21:44
 5/8 anonim ***** válasza:
Na, pedig ezt nézegettem , ilyet akartam venni.
2018. jan. 22. 06:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Ők is márkaszervízbe küldik, szóval te is elviheted. Sok hiba lehet. Mindenhol mindig ezt hallod, hogy szoftverfrissítés meg gyári visszaállítás, aztán jó lesz, de alapvetően ez sok mindentől függ. Általában ez memóriahiba és a frissítés megoldja egy ideig, vagy egyáltalán nem oldja meg.

A másik ami engem ilyenkor bosszant, az az, hogy ennyit fizetsz érte, akkor ne is legyen ilyen hibája,mert nem azért veszek telefont, hogy kéthetente vagy havonta telepítgessem meg órákig szarakodjak vele.Persze nem egy 30ezres telefonról beszélek.

2018. jan. 22. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Valóban nem túl kellemes érzés,azért fizetni,hogy rendszeresen szórakozni kelljen a telefonnal,mert mindig van valami ami nem jó.Főleg,hogy ennyi pénzért azért elvárható lenne hogy egy hosszabb ideig "hibamentesen működjön".

Köszönöm a válaszokat,mentek a zöldek!

2018. jan. 22. 11:10
 8/8 anonim ***** válasza:
Nekem a napokban volt gondom a telefonnal, felvettem a kapcsolatot a márkaképviselettel és küldtek egy részletes leírást, hogy miket próbáljak meg, mit hogy csináljak. Hát kihullott a hajam mikor egyrészt végigolvastam, másrészt mikor belegondoltam, hogy ha mindent végigcsinálok, akkor az fél napomat elveszi, én meg visszaírtam nekok, hogy kapják be, 120ezerért ez nonszensz.
2018. jan. 22. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!