Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Szoftveres hiba esetén miért...

Szoftveres hiba esetén miért cseréltek főpanelt, USB panelt hátlapot és "Home" gombot a Galaxy S9 telefonomon?

Figyelt kérdés

https://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobilt.. - itt már leírtam elég részletesen a hibát, így nem térnék ki rá. A lényeg, hogy hétfőn vittem vissza a Telekom üzletbe garanciális javításra oda, ahonnan el lett hozva a telefon, és a telemax GSM-hez került javításra. Tudom, van híre ennek a gyöngyszem javítónak, de sajnos én csak utólagos utánajárással derítettem ki, hogy pontosan hozzájuk kerül és akkor szembesültem a céggel először, mivel még sosem kellett garanciát igénybe vennem. Érdekelne, hogy ugyan már minek piszkáltak bele a telefonomba úgy, hogy le lett írva a szoftveres hiba a lapon, ami el lett küldve nekik? Arról nem is beszélve, hogy mindettől függetlenül tényleg nem volt hibás modulja sem a telefonnak, csak ennyi problémám volt. Az ujjlenyomatolvasó sem hardveresen volt hibás, ahogy észre vettem, ez inkább volt betudható a frissítés által elbarmolt Android-nak.

Egyébként a munkalap szerint a telefont megjavították (ilyen hamar?) és már el is hagyta a szervizt ma este 7-kor. Ha netán holnap vagy bármikor betoppanna a futár a telefonnal, és egy alapos "mélyteszt" során bármi plusz hibát tapasztalok, amit eddig nem (vagy a már meglévőt), akkor kikényszeríthetek egy cserét? Mivel ha én is belekerülök ebbe a sokak által felvázolt hurokba, amikor is össze-vissza passzolgatják köztem és a szerviz közt a telefont, akkor megőrülök... Az lenne a cél, hogy ezt elkerüljem, ezért nem mentem bele még a garanciába semelyik cuccomnál sem. Mondjuk mindig megtudtam oldani másképp, kivéve most, Június 20.-án szerzett telefont nincs az az bolt, ahol kicseréltetek egy zsír új telefonra sajnos, és ezt beláttam magamnak.



2018. nov. 28. 20:46
 1/10 anonim ***** válasza:
Azért, mert nem szoftveres volt....
2018. nov. 28. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Nem értelek, kedves kérdező.

3 sikertelen javítás után csere vagy elállás.

A többi aggódás fölösleges.

2018. nov. 28. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Még talán el is hinném, de amilyen véleményeket lehet róluk a PH-n olvasni... Na az alapján picit aggódok. Az sem túl bizalomgerjesztő, hogy a Telekom üzletben az elmondottak alapján két hét a minimum várakozási idő amit sokan mások is megerősítettek (Samu ügyfélszolgálat többször is pl), de az online nyomkövető rendszer szerint már kész van és el is szállították azt az említett időpontban. Az is elég érdekes, hogy én az említett modulok hibáját egyáltalán nem tapasztaltam, pedig sokszor órákig nyomkodtam hibákat keresve, amikor ezt a szoftveres bugot felfedeztem, két napra rá pedig hirtelen töltéshibás is, amiért USB panelt (is) cseréltek.
2018. nov. 28. 22:52
 4/10 anonim ***** válasza:
Csak nem fogod fel, hogy nem szoftveres. Mindegy, higgy amit akarsz.
2018. nov. 28. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Egy személyes, de nem közvetlen tapasztalatom is van a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban. Kerek fél évig nem volt apámnak telefonja, mert minden baja volt az M4 Aqua-nak amit a Telenor-tól hoztunk ki. Állandóan hibásan küldték vissza, nem tudtuk volna max évekig tartó pereskedéssel kikényszeríteni a telefoncserét... Akkor telt be a pohár és akkor váltottunk mindenben a Telekom-ra. Ha ez nem lenne elég, a kérdéses szervizről pedig ahogy elnézem az emberek nagy része pont, hogy rossz véleménnyel van, ezért aggódok leginkább, mivel ez közel sem a megbízhatóságot tükrözi.
2018. nov. 28. 23:28
 6/10 A kérdező kommentje:
Azért az eléggé kísérteties, hogy az Október 31.-ei frissítés után jelentkeztek a hibák, November 3.-án pedig már reset-elhettem is a telefont... De még hogyha összefüggésbe lehetne hozni ezeket a modulokat az én általam tapasztalt problémával... DE max csak részben lehet, mivel a töltés prímán ment a szervizbe küldés napján is, ahhoz képest mégis oda van írva a munkalapra hibának, hogy "111 NINCS AC TÁPLÁLÁS", tehát cseréltek USB panelt is, illetve a Home gombot is cseréltek, ami már eleve ott elvérzik, hogy az S9-ben nincs Home gomb, csak annak helyén egy nyomásérzékelő. Jó, attól még értem, hogy valószínűleg erre (?) utaltak. Max amit el tudok képzelni, hogy a főpanelt azért cserélték, mert a hitelesítőadat-tároló rajta van és komplikált lett volna leszedni, viszont azzal akadt probléma. Ez magyarázná az instabilan működő ujjlenyomat leolvasást és akár az azzal kapcsolatos kifagyást, utána újraindulást is.
2018. nov. 28. 23:37
 7/10 Ypszilon1980 ***** válasza:
Akkor meg is válaszoltad.
2018. nov. 29. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Kedves kérdező, pontosan mit vársz tőlünk?

Foglald már össze légy olyan kedves,

mert eddig nem sikerült rájönni.

2018. nov. 29. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
#8 ezen az oldalon kérdéseket lehet feltenni, amiket meg lehet válaszolni. Kérdeztem, hogy miért szedték szét mikor nem volt hardveres hibája, pláne nem töltéssel kapcsolatos hibája. Csak ez érdekelne, de ezt immár 2. alkalommal írom le, mivel a fő kérdés is valahogy így hangzott el.
2018. nov. 29. 13:54
 10/10 anonim ***** válasza:
Már kétszer írtam, hogy rohadtul hibás alaplapod volt, de képtelen vagy értelmezni, ragaszkodsz a saját delíriumodhoz, ezzel nem lehet mit kezdeni...
2018. nov. 29. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!