Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone adategyeztetés? Van...

Vodafone adategyeztetés? Van további tennivalóm?

Figyelt kérdés

Megcsináltam ma online az adategyeztetést. "Sikerült!" felirat jelent meg, de további sms-t vagy e-mailt nem kaptam.


Van még bármi más teendőm ezzel, vagy le van tudva és élni fog a kártyám július után is?



2019. máj. 13. 21:13
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Vant további tennivalóm? - nincs
2019. máj. 13. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Korábban nekem is volt hasonló gyerekbetegség a Telenornál.

Bosszankodva elkezdtem ismét, de akkor meg kiírta, hogy már kész, ha jól rémlik.

Következő évben már jött normálisan a visszajelzés is.

2019. máj. 13. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Én írtam a #2 választ, annyit még hozzátennék, hogy nekem a végén csak úgy elszállt a kattintás a semmibe.

Annyit se írt, hogy kész, vagy rohadj le, vagy bármi, ezért is bosszantott fel.

2019. máj. 13. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Igen, ezt "hiányolom" hogy se sms, se semmi, hogy "jó, kész vagy, ne parázz, hogy az évforduló után lekapcsolunk".


Csak egy sablon szöveg, hogy így meg úgy egyeztetnek a megadott adatok hitelességéről a BM-mel....

2019. máj. 13. 21:28
 5/5 anonim ***** válasza:

Az elsőnél mindenki parázik.

A következőnél már nem lesz gond. Addigra tudni fogod, ha valami nem jó, úgyis tovább zaklatnak vele.

2019. máj. 13. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!