Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Tényleg én lennék a hibás a...

Tényleg én lennék a hibás a pincérek bunkósága miatt?

Figyelt kérdés

Egy cukrászdában voltunk. Egy ideje már várakoztunk a pultnál, az ott dolgozó pincérnőnek láthatóan esze ágaban sem volt kiszolgálni ott pakolt a pultnál, a másik pincér még hátat is fordított a pénztárgépet nyomkodta, miután kétszer szóltam, hogy szeretnénk rendelni csak a "pillanat" és az "azonnal jövök" lerázó válaszokat kaptam. Egy ideig még vártunk, aztán megköszöntem a nem létező kiszolgálást és jobbnak láttuk elmenni máshova.

A csajom meg engem okolt, hogy ha olyan kisugárzásom lenne, akkor kiszolgáltak volna. Én meg azt mondtam neki, hogy ha olyan dekoratív és csinos nő lennél, akkor már a pincérek körberajongtak volna, de láthatóan téged sem vettek észre. Erre megsértődött.



2021. nov. 16. 07:57
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
94%

a pincérek és a barátnőd is bunkó volt, erre te is – érthetően – bunkó módon reagáltál.

vszínűleg én is odaszóltam volna vmi kedveset a pincéreknek.

persze, tisztában vagyok vele, hogy nem agysebészek dolgoznak eladóként/pincérként és hogy egyre nehezebb jó munkaerőt találni, de elképesztő, hogy manapság mennyi bunkó, sík h_lye ember dolgozik ilyen helyeken.

2021. nov. 16. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
61%

Elkepeszto az is hogy mennyi ki ha én nem ember van manapság aki nem tud tolerálni két perc varakozast mondjuk.

És elkepeszto az is hogy egyesek szerint a "nem jó a kisugarzasod ugyanolyan bunkó mint a" nem vagy dekoratív". Más kifejezésekkel életetek de a barátnőd kB azt mondta hogy mogorva vagy mire te visszavagtal azzal hogy ő meg ronda. Szerinted ez egyenlő volt?

2021. nov. 16. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
80%

Szerintem meg az az elképesztő, hogy a kereskedelemben ill. vendéglátóiparban még vannak olyan dolgozók, akik nem fogták föl, hogy ők vannak a vevőért és nem fordítva.

Ez működött a szocializmusban, a hiánygazdálkodás idején. Most verseny van a boltosok, vendéglősök, szolgáltatók között. És tapasztalatom szerint a verseny ki is termelte a vevőközpontú hozzáállást. Én legalábbis nagyon ritkán tapasztalok olyat, mint amiről a kérdező írt, és értelemszerűen tudom, hogy ha keresek egy másik cukrászdát, ott jó eséllyel különb kiszolgálásban lesz részem - tehát nem várok, hanem indulok is oda. Ahogyan a kérdező is tette.

2021. nov. 17. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
31%
#13 és ez a te vagy értem dolog termeli ki a sok sfej vendéget, vásárlót.
2021. nov. 17. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
56%
#14 Így van. Természetesen legyen a vendéglátó figyelmes, tiszteletteljes és az sem árt ha barátságos, néha megejt egy mosolyt, de ez a "hugyozzam össze magam, ha bejön egy vendég és nyaljam a valagát" hozzáállás már én is azt veszem észre, hogy túlzás, mert az emberek elkezdtek visszaélni vele és mindenre felhatalmazva érzik magukat, egyesek jó, hogy a cipőjük nem törlik szerencsétlen kereskedelemben dolgozókba. Akinek nem inge, ne vegye...
2021. nov. 17. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
89%

"Természetesen legyen a vendéglátó figyelmes, tiszteletteljes és az sem árt ha barátságos, néha megejt egy mosolyt, de ez a "hugyozzam össze magam, ha bejön egy vendég és nyaljam a valagát" hozzáállás "


Mondjuk a látványos semmittevés közben a vendég ki nem szolgálása és a valagának a kinyalása között szerintem azért még van átmenet. Nem kell úgy csinálni, mintha ez nem történne meg. Én is volt már, hogy kimentem egy étteremből, mert 20 percig nem szolgáltak ki, pedig senki nem volt bent.

2021. nov. 17. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
78%
#16 Általánosságban értettem, a kérdésről függetlenül. Ha hosszú percekig nem történik semmi, a vendég jogosan érezheti úgy, hogy le van sz@rva, akármi miatt is van megváratva. Előfordulhat, hogy túlterheltek voltak az alkalmazottak, de az is, hogy valóban lesz@rták. Ez már nem derül ki. 🤷
2021. nov. 17. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
58%

#16 itt nem a telefonját nyomkodtak az alkalmazottak, hanem ha hiszed ha nem van más dolguk is a vendegen kívül. Pl kipakolni a süteményeket. Mert ha ezt nem teszi meg nyilván azért cirkuszol a kedves vendég hogy nincs választék. És lehet addig hajtás volt, nem tudták megcsinalni, most jutottak oda.

Ilyen esetben simán ki lehet bírni pár percet.


De tök mindegy hogy ők helyesen jártak e el vagy sem, a probléma az hogy a kérdező akkora ostoba tapló hogy a nem jó a kisugarzasodat egyenértékű sertesnek gondolja a nem vagy dekorativval.

2021. nov. 17. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
76%

"#16 itt nem a telefonját nyomkodtak az alkalmazottak, hanem ha hiszed ha nem van más dolguk is a vendegen kívül. Pl kipakolni a süteményeket. Mert ha ezt nem teszi meg nyilván azért cirkuszol a kedves vendég hogy nincs választék. És lehet addig hajtás volt, nem tudták megcsinalni, most jutottak oda. Ilyen esetben simán ki lehet bírni pár percet."


De ezeket te költöd a történethez. Annyi derült ki, hogy x ideig nem szolgálták ki őket. De ebből nem derül ki, hogy 2 percről van szó.



"De tök mindegy hogy ők helyesen jártak e el vagy sem, a probléma az hogy a kérdező akkora ostoba tapló hogy a nem jó a kisugarzasodat egyenértékű sertesnek gondolja a nem vagy dekorativval."


Igen, nem egyenértékű. Konkrétan nagyobb sértés. Hiszen kb azt mondta, hogy akkora lúzer, hogy még a pincérek is telibefossák. Ráadásul ez a megszólalás valaminek a következménye volt és nem a semmiből jött.

2021. nov. 17. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!