Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Hogy jussak ki a döntésképtele...

Hogy jussak ki a döntésképtelenségből? Már felemészt.

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok és állást keresek, azonban enyhén szólva egy

“””kisebb””” akadályba ütköztem, ugyanis nem tudok dönteni két város között (ahol tanultam versus ahol lakom).

Mindkettőnek számra pontosan ugyanannyi előnye van és mindkettőnek vannak hátrányai is. Amikor X városba jelentkeztem, akkor végig az volt bennem, hogy Y lehet jobb döntés lenne, amikor pedig Y-ba, akkor X-et láttam jobbnak.

Dobtam fel érmét, mindig más a preferenciám. Gondolkodtam napokat, de előrébb nem jutottam.

Jelenleg X városba van beadva jelentkezésem, de már most olyanokon agyalok, hogy Y miért lenne jobb. Ez ne tévesszen meg senkit, mert fordítva is ugyanígy lenne, tehát mindegy, hogy hova jelentkezem, úgyis a másikat fogom akkor jobbnak látni.

Pályakezdő lévén rugalmas vagyok még, szóval ha az első munkahely nem jön be, akkor tudok váltani, de ennek ellenére is olyan véresen komolyan fogom fel az egészet, mintha az életem múlna rajta, holott mindig lehet változtatni.

Tudom, hogy a baj a toronyban van, de nem tudok sehogy kitörni ebből az ördögi mókuskerékből. Mit csináljak?


Ui. Volt, hogy mindkét városba jelentkeztem mondván majd a sors eldönti, de időközben beláttam, hogy kontroll mániám van vagy nem is tudom és nem szeretem, ha nem én döntök. Borzalmas vagyok, ezt ne firtassátok!



2023. jún. 12. 00:10
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Csak indulj el az egyik irányba, majd lesz valahogy. Ha nem jó, akkor váltasz. Felesleges túlmisztifikálni ennyire ezt a dolgot.
2023. jún. 12. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Tudom, hogy felesleges és én magam is meg vagyok döbbenve, hogy ebben a kérdésben ennyire görcsösen gondolkodok, de mintha beragadt volna az OFF gomb a fejemben és nem tudnám kikapcsolni ezeket a már-már önmarcangolónak mondható gondolatokat. Valamilyen irányba mindenképpen el kell indulni.