Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért hiszik azt egyes emberek...

Miért hiszik azt egyes emberek, hogy ilyen viselkedéssel bármit is elérhetnek?

Figyelt kérdés

Az olyan kuncsaftokra értem ezt, akik egyből mindenen felhúzzák magukat, és nekiállnak alpári vagy trágár módon veszekedni az eladóval.

Én voltam telefonos ügyfélszolgálatos is, és még a főnökünk is megmondta, hogy az ilyen debilek, akik egyből feltekerik a hangerőt, követelőznek meg fenyegetnek, semmit sem fognak pluszba kapni.

Aki rendes volt, együttműködő és normális, annál közösen találtunk valami megoldást, amit sokszor nem is az ügyfélnek kellett kifizetni. Viszont aki nekiállt követelőzni, meg ordibálni meg fenyegetni, holott senki semmi rosszat nem tett, annak mindig mindent magának kellett fizetni.


De szemtanúja voltam már ilyen esetnek a rendőrökkel is. A nő olyan helyen parkolt ahol tilos, a rendőrök figyelmeztették, mire a nő nekiállt üvölteni, kiabálni, meg hogy a rendőrnek tiszteletet kéne tanulnia mások iránt, mire a rendőr egyik munkatársa egy szép vaskos bírságot adott a nőnek, és még meg is mondták neki, hogy megúszta volna, ha nem kezd el trágárkodni, meg ellenállást tanúsítani.



Nektek mi a véleményetek?

Miért hiszik azt egyesek, hogy ilyen viselkedéssel, pláne valami hivatalos ügyben, bármit is elérhetnek, vagy hogy a rendőrt megfélemlítik? Miért gondolják azt az ilyenek, hogy jó módszer az, ha rögtön feltekerik a hangerőt, meg fenyegetnek ügyvéddel meg mindennel?



2019. dec. 19. 10:26
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
18%

Az biztos, hogy érzékeny és sértődékeny ügyfélkapusokkal nehéz kommunikálni. Ha nem adom meg nekik a felsőbbrendűségükhöz szükséges alapot, hogy ők jól érezzék magukat, az biztos, hogy nem fognak segíteni, mert nincs hozzá kedvecsékjük.

Nagyjából ezt olvasom ki a kérdésből.

2019. dec. 19. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
63%
70%-os nyugodjál már le! Köszi a többiek nevében is!
2019. dec. 19. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
74%

Nekem az a tapasztalatom, hogy azok, akik egyből feltekerik a hangerőt meg rázzák az öklüket, kb mindenhol és mindenkivel ilyenek. Tipikus modortalan prolik, akik ha kilépnek a barlangból, akkor "mindenki b@ ssza meg" alapon akarnak elintézni mindent.

Felesleges ezekkel vitázni, mert a 200-adik esetből sem fogják megérteni, hogy ez a stílus és ez a "probléma megoldás" szinte soha nem válik be.


Én egy vevőszolgálaton dolgoztam régebben egy nagyobb autós cégnél. Nálunk is volt pár ilyen ostoba delikvens, akik nem elég, hogy teljesen jogtalanul követeltek valamit, de mindezt még Mónika-showba illő stílusban. Volt egy pasas, akit már 5 autós műhely (kereskedő) tiltott ki, annyira nem bírt viselkedni, de őt ez sem érdekelte, ment a következőhöz, és minket is ugyanúgy sértegetett meg leüvöltött, mert nem találtuk ki egyből mindenféle információ nélkül, hogy már megint mi a kínja. Elképesztő. Nekem lesülne a pofám ezek után.


Az efféle emberekről azt lehet elmondani, hogy erősen szociópaták egy jó adag nárcisztikus zavarral. Ezek akkor sem fogják fel azt, hogy a viselkedésük abszolút minősíthetetlen, ha mindenki rájuk vágja az ajtót. Akkor is azt hiszik, nekik van igazuk, a többi ember meg csak alja.

2019. dec. 19. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
40%

A probléma az, amire nem tudod a megoldást. Amikor segítséget kérsz, és csicskáztatnak, az nem esik jól. Néhányan elkeseredésükben, mások fájdalmukban, megint mások, haragukban lesznek indulatosak.

A saját cégemnél, ha nálam köt ki egy hibás termék, a főnök egyből leszíd, hogy már megint nálam van egy ideje egy hibás termék. Mire annyit mondok neki, igen, mert én tudom megszerelni és más nem vállalta be, mert nem értenek hozzá; de lehet órákig erről beszélni vagy akár hagyhat dolgozni is. Na ilyenkor a főnököt széjjel üti az ideg a tehetetlenségében és azt is látja, hogy amit tesz, azzal csak ront a helyzeten; ahelyett, hogy az ügyfelet nyugtatná: "az egyik szakértőnk dedikáltan csak ezzel foglalkozik, amíg rá nem jön a hibára", ahelyett engem túráztat.

Na ez az ember (amúgy sokan mások) ha gondja van, és elveszti a kontrollt, feszült lesz. Ami, mint írtam a lepontozósdi előtt is, hogy tankönyvi példa. Ha nem tudod kezelni, kérj segítséget a többiektől, a tapasztalatabbaktól, hogy milyen eszközökkel lehet kezelni a helyzetet. A besértődök és csak azért sem segítek, mert a hatalommal végre van esélyem visszaélni: nem éppen az a kategória, aki a fél éves bónuszt fogja kapni. Ellenben a "képes voltam a dühöngő ügyfelet megnyugtatni és végre ki tudtuk szedni belőle racionálisan, hogy mi a gondja" hozzáállás még win-win is lehet a cégnek és az ügyfélnek is.

De te választasz, te döntésed, mivel játszol.

2019. dec. 20. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
76%
Bármit irsz, le leszel pontozva 70es.
2019. dec. 20. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
51%
Tudom. Az emberek nem racionálisak, hanem érzelmi alapon működnek. Nyugodtan pontozz le. Ezt csinálja a kérdező is az ügyfeleivel: érzelmi alapon ítéli el őket.
2019. dec. 21. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
100%

Ahhoz, hogy valaki ilyenekkel összefusson, nem kell feltétlenül az embernek ügyfélszolgálatosnak lennie.

Meglepően sok olyan ember van, aki képtelen egy felmerülő problémát emberi hangnemben, kultúráltan megbeszélni, és itt nem a c típusú állampolgárokról beszélek.


Ugyanúgy nekem is az a tapasztalatom, hogy ezzel a hozzáállással pont az ellenkezőjét érik el az ilyen emberek, mint ami a céljuk. Hogy erre miért nem képesek rájönni az X-edik eset után, nem tudom. Nálunk is volt pár ilyen delikvens. A főnök is megpróbálta az egyiknek elmagyarázni, hogy ha együttműködő lenne és nem üvöltene mint állat, akkor egyrészt a probléma is előbb megoldódna, másrészt talán el lenne engedve a plusz költség. És egyszerűen nem értik meg...engedjük el a (vevő által keletkezett) plusz költséget, oldódjon meg a probléma gyorsabban, de ő ugyanabban a bunkó, erőszakos, üvöltő és káromkodó hangnemben nyomja tovább.


Aki így viselkedik, azok többsége vagy azért ilyen, mert alúliskolázottak és nem tanulták meg a helyes viselkedést, vagy pedig gyerekkorukban otthon is mindenki mindenkivel visítozott "normális hangnem" néven, és emiatt nekik fel sem tűnik az ilyesmi. Meg sajnos nagyon sok az olyan, aki alapba rosszindulatú.

2019. dec. 22. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
35%

Az ügyfélszolgalat sem szent.

Amikor elém vettek a sorban ismeröst, es szèpen kikértem a recepcional a vàsàrlok könyvét.

De erdekes hogy onnanstol nem vàrakoztattak tovàbb.

Az ügyfélszolgalat sem szent. A vevö pedig eleve nem jokedvében keresi fel öket.

2019. dec. 26. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!