Érezted már úgy, hogy direkt "szívatva" visszaadták a kölcsönt?
Nem.
Mondjuk a kifejtésben írt példa csacsiság. Ha nekem egy bolttal vagy étteremmel bajom van, nem teszek szóvá semmit, csak nem megyek oda többet. Akinek akkora baja van vele, hogy panaszt tesz a személyzetnek, legközelebb mégis ugyanoda megy, az a szó szoros értelmében házhoz megy a pofonért.
Nem adok rá lehetőséget. Ha odáig fajul a történet hogy tényleg panaszt kell tegyek, akkor csak abban az esetben teszem meg, ha tudom hogy soha többet nem veszek / rendelek tőlük semmit. Sok a sunyi és bosszúálló, kártékony ember, aki nem elég hogy hanyag és hibázik, de még a látszólagos meghunyászkodás után is neki áll feljebb, és ha teheti bosszút áll. Abból meg nem kérek.
Persze akad pár szolgáltató ahol nagyobb cég, és nem fognak egyesével szivatni, főleg hogy más ember kezeli a panaszokat. Ha szükséges akkor ott szoktam és kell is jelezni a panaszt, ha valami probléma van. De olyan helyeken meg nem nagyon érhet retorzió utólag.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!