Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Eladók, ti is észrevettétek...

Eladók, ti is észrevettétek ezt, vagy velem van baj?

Figyelt kérdés

Sorozatosan futok bele olyan vevőbe, aki nem tudja, hogy mit akar. Azért vagyok, hogy segítsek, ez oké. Minden eddigi tudásommal igyekszem a terméket, termékeket megmutatni, de mikor a végén állandóan megkérdezik, hogy de szerintem melyik a jobb? Én melyiket választanám? Ez ilyen felelősségáthárítás, hogy ha rosszat vesz, legyen kit okolni?

Írok példát.

Van két testápoló, az egyik x márka, a másik y, de mindkettő hidratál, feszesít, gyorsan felszívódik, az egyik mondjuk eper illatú, a másik kamilla. Az árak látszanak. Tehát funkcióját tekintve ugyanaz, csak márka, illat különbség. És ezt is én döntsem el helyette? Vagy túlkombinálom? Pár hónapja vagyok eladó, igaz, van még mit tanulnom, nem vagyok tukmálós, de félek sokszor, hogy az ajánlás is annak hat.

Az ilyet hogy lehet kezelni? Ott sem akarom hagyni a vevőt.

Vásárlók is írhatnak, akik magukra ismernek, hogy ilyenkor milyen plusz infó hiányzik nektek, ami megkönnyíti a döntést?


2023. ápr. 2. 09:29
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
42%

5 évet bírtam ki ilyen helyen. Idegileg tönkretettek az e fajta emberek. Bármit teszel, bármit javasolsz te vagy/leszel a hibás az fix!

Az a lényeg, hogy ne mond ki konkrétan, hogy mégis melyiket vegye meg. Pro és kontra mind a 2 terméknél. Ha megkérdezik, hogy melyiket ajánlod melyiket vennéd akkor mond, hogy hát én ezt mert nekem ez vált be, de a másikat is kipróbáltam az sem rossz de az én igényeimet ez elégítette ki, ez hozta a kellő eredményt. Hány ember annyi a megoldás, ez nem olyan termék (krémek) ami mindenkinél 100%-ra ugyan azt fogja nyújtani, mindenkinek más a bőre. Én javasolnám, hogy vásárolja meg mind a kettőt és próbálja ki. Egyszer kell csak rájönni, hogy önnek melyik a megfelelő.

Ha rá tudod sózni mind a kettőt (hajlandóságot mutatna megvenni) akkor ha megteheted/megoldható adj 10% kedvezményt a 2 termék összértékéből. Ezt a kedvezmény szót süsd el, máris 70%-ra ugrott az eladás sikeressége.

2023. ápr. 2. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
82%

Nem kaptatok betanítást? Vagy legalább egy tapasztalt kolléga nincs melletted, akit figyelni tudsz?

Ha van személyes tapasztalatod akkor azt meg tudod osztani, vagy mondhatod, x terméket nagyon kedvelik a vevőink. Vagy "önnek melyik illata tetszik jobban?". Ezer és egy jó megoldás van, csak kínos mosolygásba ne kezdj. Érdemes megnézni az Állami áruház című ezer éves magyar filmet, ott ugyan rendkívül eltúlzott módon, de látni fogsz néhány módszert.

Kapsz eladás után bónuszt? Ha igen, akkor egyszerűen ajánld a drágábbat.

2023. ápr. 2. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
33%

Lesznek rosszabbak is sajnos. :D

Hullámvölgyeim vannak nekem is. Van mikor tök jól tudom kezelni, máskor az agyvérzés kerülget a 10. olvasni nem tudó miatt, mert áll a sor a kasszánál, de én válasszak helyette meg mondjam el mit tud mikor rá van írva. Annál többet senki nem tud a termékről mint maga az ismertetőcímke. De lusták elolvasni vagy vannak azok akik csak más ember tapasztalatában bíznak, ami nettó hülyeség, ugyanis az eladó dolga eladni. A munkatársaim többsége hazudik ilyenkor, hogy igen az nagyon jó, azt sokan viszik, nekem is bevált. Én nem szeretek hazudni, szóval elmondom a különbséget, hogy mi alapján válasszon utána várok. Általában meg se fogják a kezükbe nekem kell lebegtetni a szeme előtt. Utána ha nagyon nem megy, leteszem hogy nézze meg nyugodtan és megyek a dolgomra. Vagy ha a kasszában tartja fel a kilóméteres sort, akkor megmondom nekem melyik tetszik utána 100% hogy a másikat választja. :D

Egyszerre nagyon vicces munka és fárasztó.

2023. ápr. 2. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
37%
Sok ember ugyan szemüveget nem hord, de a betűket nem tudja elolvasni nélküle. A másik részük pedig egyszerűen analfabéta (hiába képes elolvasni a szöveget értelmezni képtelen azt) vagy mint minden másban, ebben is bizonytalan.
2023. ápr. 2. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
55%
Nem téged akarnak okolni.Bíznak a hozzáértésedben,mert döntésképtelenek,ami persze eredhet szimpla lustaságból vagy butaságból is.Ha valaki testápolóra,samponra,ilyesmire kérdez rá,az szerintem eleve nem egy penge agyú.Nem vagyok eladó,de vásárlóként így látom.Szoktam járni egészségboltba például.Ha valami konkrét eü.problémára kell valami,akkor megkérdezem,hogy mit tud ajánlani,elmondja.Ha több opció van,akkor mérlegelek,és választok.Van olyan néha,hogy az eladó mondja saját magától,hogy melyik miért éri meg jobban,nem én kérem,hogy mondja el,de mondjuk őt ismerem,és megbízom benne,így egyik félnek sem kellemetlen a szituáció.
2023. ápr. 2. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Nagyvonalakban volt betanítás, de gondolom nem véletlenül tanulnak évekig a kereskedelmi végzettségűek. Ennek megvan a maga pszichológiája, módszertana, kommunikációja.

Plusz minden ember személyisége más. Ha én nem vagyok egy nagy hangú ember, de ugyanúgy elmondom, amit a termékről tudok, lehet nem fogja megvenni tőlem, míg más kolléga, aki 20 éve ezt csinálja, "ráripakodik" kettőt, és vesznek tőle hat terméket.

Ezért írtam, hogy lehet velem van baj, el is fogadom, ha így van, de vannak sikerélményeim is.

2023. ápr. 2. 12:05
 7/11 anonim ***** válasza:
32%
Én nem dolgoznék emberekkel, az átlag ember buta mint a föld. De ha adódna egy olyan szituáció, amit fentebb is írsz, akkor az üzletpolitika alapján mondanám, hogy vegye meg a márkásabbat. Ennyi.
2023. ápr. 2. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
51%

A fentebb hozzászólók közül valaki nagyon jól megfogalmazta, ha az értékesítés szempontjából mindegy melyiket választja, akkor a legtöbben hazudnak, sokan viszik, nagyon dicsérik, stb. Ha esetleg plusz jutalék jár a saját márka, vagy egyéb márka értékesítésénél, akkor egyértelműen azt ajánlják.

Rengeteeg olyan is előfordul, hogy simán csak nézelődnek, eltöltik a felesleges idejüket, vagy idősebbeknél, hogy beszélgetnének. Szerintem függ attól is, hogy mlyen üzeletben vagy eladó.

2023. ápr. 2. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
37%

Én mint vevő, nekem néha az eladókkal van bajom, mert éppen csak belépek az üzletbe és már rám is ragad mint egy kullancs, nem tudom leszedni magamról. Állandóan ezt meg azt ajánlgat, szüntelenül faggat, kíváncsiskodik hogy még is mit szeretnék venni. Nem hagy még egy percre sem magamra, gondolkodni sem és állandóan mondja a magáét.

Inkább elmegyek máshová, mert szörnyen idegesítő tud lenni.

2023. ápr. 2. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
64%

Tudnak jókat kérdezni. Tőlem egyszer azt kérdezték hogy ez a tej sós, vagy édes?

Micsoda?

Sós vagy édes??!!!

🤔🤔🤔


Valamit válaszolj. Pl melyiknek tetszik jobban az illata? Ez érzékeny bőrre valós az szárazra, amaz meg normálra. Vegyen kis kiszerelést mindkettőből. Kipróbálja milyen. Stb stb

2023. ápr. 2. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!