Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hotel vendégek túlnyomó része...

Hotel vendégek túlnyomó része előfordulhat hogy igénytelen?

Figyelt kérdés

Ez egy kérdés és nem kijelentés. Azért jutott eszembe mert sok hotel értékelését olvasom és nagyon megdöbbentő hogy ugyanolyan dátummal ugyanabban a hotelben más emberek mennyire máshogy látják a dolgokat.


Egyik leírja milyen csodálatos luxus, fantasztikus ételek, kedves személyzet. A másik vendég aki ugyanakkor volt ugyanabban a hotelben meg fotókkal részletezve elmondja hogy szakadt, kopott minden, nem működik ez az, csatornaszag van, bunkó a személyzet, az ételek olyanok mint a menza.


Az jutott eszembe hogy nem lehet az, hogy a SZÉP kártyák miatt a vendégek többsége talán életében először van hotelben akár vagy csak szökőévente egyszer, és ez miatt neki ez egy ilyen nagy úri élmény és nem veszi észre a hibákat?


Akik pedig részletezik mennyi és milyen hibák vannak ők gazdagok és rendszeres hotelbe járók amiért ők nagyon pontosan látják a problémákat?



2023. jún. 5. 22:09
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Lehet ez is. Meg lehet az is, hogy van akinek a méz is savanyú, mindenben talál kivetnivalót, semmi sem elég jó neki. Az étel kérdés mondjuk pont egy ilyen, én pl. abszolút elégedett szoktam lenni ha mondjuk egy nem túl széles választékú de bőséges, friss és kiváló minőségű svédasztal van, másnak pedig lepra menza minőség ha ebédre nem tud nyolcféle főételből meg öt levesből választani.
2023. jún. 5. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
63%
Inkább az szokott lenni, hogy a proli elmegy egy 3csillagos hotelbe és azt hiszi, hogy 10-15ezer Ft-ért Four seasons lakosztály színvonalat kap.
2023. jún. 5. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem az emberek nagy részére inkább az igaz, hogy túl jó dolguk van. Ezen a területen dolgozom és borzasztóan elkényeztetett emberekkel találkozom nap, mint nap. Olyan apróságok miatt képesek lesz@arozni az adott hotelt, valamint kiabálni a személyzettel, hogy az ilyeneket legszívesebben kidobnám egy pár hónapra egy olyan helyre, ahol a tiszta víz is hiànycikk. Àtèrtèkelnè az èletèt egyből, nemhogy még olyanok miatt bunkózik, hogy a szoba függönye nem pont olyan árnyalatú, mint a képen…

Az emberek sajnos rettentően elvannak kényelmesedve a jó sorsukban. Az ilyenek nem érdemelnének semmit.

Az emberek másik csoportja, akik kevesebben vannak, de nem mondanám őket igénytelennek. Pont hogy hálásak, kedvesek és tudják értékelni a legapróbb dolgokat is. Lehet csak életükben néhányszor jutnak el nyaralni, de olyankor tényleg tudnak örülni és nem akadnak fenn olyanokon, hogy a reggeli tojás nem volt a legfolyósabb, vagy a tej a kávéhoz x% helyett csak y%-os volt…

Ja és igen, teljes mértékben utálom a munkámat, pont az első részben említett vendégek miatt. Pályamódosításban vagyok.

2023. jún. 5. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Vagy a konkurencia húzza le a helyet kamuprofilokrol
2023. jún. 5. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
A vendégek egy része - azzal együtt, hogy tisztelem őket, hiszen ők hozzák a megélhetésünket jelentő pénzt - néha nagyon el van varázsolva. Helyszín egy kis magyarországi panzió, és az egyik vendég távozása után e-mailben érkezik a panasz: ő nem kapott tengerre néző szobát. 400 km-re vagyunk a legközelebbi tengertől...
2023. jún. 5. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Sajnos valóban igénytelenek. Hotelben dolgoztam, használt koton a földön, stb. Persze elmenős szoba volt, amit kitakarítottam, erre dühöngő őrült módon jön a "kedves vendég", hogy hol a piája? Egy rohadt bőrönd vagy semmi nem mutatta, hogy még maradnak, és takarítani is csak listáról takarítottunk, tehát ez a vendég papíron már nem volt ott. Rohadtul megijedtem tőle annó, nagyon fiatal voltam, az meg egy bunkó, ittas agresszív ember volt, akinek a krvás csaja kb tüzelt a háta mögött, amíg az a szardarab engem osztott. Szóval azt mondtam neki, hogy mindjárt jövök, kivettem a piát a kukából, amíg nem látta és visszaadtam neki :) Utána lenyugodott :)


Másik sztori: arab család anyukája a szőnyegre pucolta a krumplit és a répát, és egy rezsón főzött. Apuka pedig a szotyi héját köpködte a földre. Ez a "takarítást kérnek az ottlét alatt is" szoba volt.


Másik sztori: agyonparfümözött fekete srác a plafonig mocskolta a tükröt rendszeresen, de fogalmam sincs, hogy mivel. Valami kozmetikumra tippelek. Ő egyébként állandó lakó volt egy hónapig. Nem hiszitek mennyire örültem, amikor kiköltözött.


Másik sztori: össze volt fosva a kád ott, ahol megtekersz egy nagy "gombot", amivel kihúzható a dugó. Itt nem találkoztam a vendéggel.


Másik sztori: valaki összepisilte az ágyat és nem valószínű, hogy gyerek volt az elkövető.


Másik sztori: többen is simán felteszik a sáros kerekes gurulós bőröndöt a hófehér ágyneműre :)


Másik sztori: le nem húzott WC-k, falra kent fogkrémek, eldobált szemét a szobában vagy a fürdőben.


Betanításnál a munkatársam úgy mutatta meg a takarítást, hogy a szivaccsal kimosta a WC-t, aztán letörölt még pár dolgot, majd a poharakat is elmosta ugyanazzal a szivaccsal :) Azóta nem iszok pohárból a szállodákban :D


Folytassam még? És ez egy 3 csillagos külföldi hotelben :D


De másik véglet is volt: voltak olyan szobák is, ahol szinte nem is látszott, hogy valaki 3 napot ott töltött. Törölközők összehajtogatva, tisztaság mindenhol. :)

2023. jún. 6. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
50%

Én pl voltam egy hotelban ahol 3 lepedő volt az ágyon. Felemeltem, az alsó lepedő és az ágy véres volt. Gondolom mestruált az előző vendég és úgy dugtak...

Nem takarították ki, csak lefedték. Jóvanazúgy.

Étkezéseknél lehetett látni az alkalmazottak fejein ha a vége fele jött vendég, hogy forgatták a szemeiket, pofákat vágtak. A maradék kaját maguknak akarták, mint a hiénák.


Volt 2 ismerősöm is ezen a helyen, de csak áradoztak.


Szerintem nem mindenki figyel a részletekre.

2023. jún. 6. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Nem kicsit: nagyon is. Sokan nagyon szeretnek a hotelekból csórni, holott nem lenne rá szüksége sem.
2023. jún. 6. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Úgy összességében az emberek jelentős része buta, nemtörődöm, másokra kicsit sem figyelő, igénytelen alak. Nem csak a hotelvendégekre jellemző ez.
2023. aug. 7. 01:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!