Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Mit gondoltok az ügyfélszolgál...

Mit gondoltok az ügyfélszolgálatos ezen "őszinte" megnyilvánulásáról?

Figyelt kérdés
[link]
2023. okt. 23. 14:38
 1/9 anonim ***** válasza:
63%

Azt hogy nem hiába bolti eladó ennyi èsszel.

Mit gondolt az ökörje, hogy nem veszik èszre amit tett?

Kereshet majd másik munkát.

2023. okt. 23. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
22%

Az ügyintézőről semmit.


A vásárlónak viszont túl sok szabadideje van, ha ezért a médiához fordult.

2023. okt. 23. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
70%
Mindkét fél elitélhető a tette miatt. Az eladónak nem lett volna szabad ezt tennie, de rengeteg olyan vevő van aki tiszteletlenül bánik a pult mögött ülőkkel. Ez is egy olyan eset. Legalább az alapvető tiszteletet adjuk már meg egymásnak, ha személyesen kontaktusban vagyunk és tegyük le a telefont, köszöntsük a másikat a napszaknak megfelelően vagy kultúráltan, nem tegezve a másik felet, mondjuk el a problémánkat vagy kérjünk bármit is a boltban, vendéglátó egységekben. (Ez mindenkire vonatkozik, ugyanúgy vevőkre/vendégekre mint alkalmazottakra)
2023. okt. 23. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
3%
Sajnos nem csodálkozom rajta. Mindenhol ilyenek. Jól tette a vevő, hogy nyilvánosságra hozta, ha mindenki birkamód tűri az ilyesmit, csak egyre rosszabb lesz. Elképesztő, hogy egyes üzletekben milyen viselkedést engednek meg maguknak az eladók. Ezeket nem szabad tűrni!
2023. okt. 23. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
60%

Igaza van. Alapból ilyen helyeken bunkóság telefonálni. Várókban, állami ügyfélszolgálatokon ki is van ez írva. Pláne bunkó hogy amíg a reklamációt akarta intézni nem letette a telefont hanem csak félre rakta kicsit.

Az ügyfélszolgálatos hozott egy döntést. Vagy kirúgják érte, vagy nem. Amúgy amilyen munkaerőhiány van, szerintem nem. Vagy ha igen, akkor egy hét múlva talál újat. Lehet pl már amúgy is a felmondásat töltötte, én eladóként akkor voltam kevésbé udvarias azzal aki velem bunkózott.

2023. okt. 23. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
75%

Mindkét fél hibás volt; ügyintézés során alap (kéne, hogy legyen), hogy eltesszük a telefont, nem beszélünk közben rajta, nem nyomkodjuk. Az ügyfélszolgálatos pedig nyugodtan rászólhatott volna finoman, hogy "hahó, tedd már el!".

Valószínűleg az volt (aznap) a sokadik ilyen eset, és pont ennél a tagnál szakadt el a cérna. Akkor sem járt el helyesen, viszont kíváncsi lennék, vajon kirúgják-e az ügyfélszolgálatost, vagy sem.

2023. okt. 23. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
0%

Az egyesnek igaza van.

Nyilván régen sem az agysebészek dolgoztak ilyen nyelven, a utóbbi években tényleg szinte csak agyhalottak dolgoznak ügyfélszolgálon, boltokban.


Nehogymár a 8 elemis ügyfélszolgálatos/kasszás nevelgesse az embereket, ha ennyire ideggyenge, húzzon el gyárba dolgozni. Remélem, kirúgták.


Ha fontos hívásom lenne, lehet, hogy én sem tenném le, bár azért próbálnék visszahívást kérni.

2023. okt. 25. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
0%

Na, szerencsére kirúgták, ahogy az várható volt.

Ráadásul az a vicc az egészben, hogy a vevő csak azért vette fel a telefont, mert sokat kellett várnia a sorban.

2023. okt. 26. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
58%
Most hogy a csávót (csajt?) kirúgták majd még többet kell várni. Egyre nehezebb ilyen melókra embert találni. Ettől függetlenül megérdemelte persze. Csak dolgoztam kereskedelemben (egyetem mellett még mielőtt én is megkapom hogy ennyi eszem van ezek szerint). És a szar fizu csak az egyik visszatartó erő ennél a melónál. A másik a sok ilyen kivagyi fszkalap mint a sztoriban is. Meg mint akik itt előadják magukat, hogy 8 általánosos hülye eladók annyit is érnek. Csak azt nem veszik észre közben, hogy már olyan kevés az ember, hogy lassan senki nem tölti fel a polcokat és nem hallgatja meg a sirámaikat (mert ez amúgy ügyfélszolgálatos volt, nem eladó). Az Ikea nehezebben talál majd új embert, mint a kirúgott dolgozó új munkát. A "kedves" vevő meg les ki a fejéből, hogy miért kell órakat várni, meg miért nincs kipakolva a budipapír.
2023. okt. 26. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!