Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Iskola igazgatóhelyettes...

Iskola igazgatóhelyettes nőnek van köze ilyenekbe?

Figyelt kérdés

igazgatóhelyettes hölgy azt mondta: "békülj ki a családoddal, ne legyél makacs kisfiam.."


mert ugye össze vagyok veszve édesanyámmal, és apukámhoz költöztem. mert anyukám rossz dolgokat csinált.. és persze anyai nagyi meg anyum szidott az igazgatóhelyettes nő előtt mikor találkoztak valahol a boltban vagy nemtudom hol (ismerik

egymást régóta)


én meg azt feleltem az igazgatóhelyettesnek: nézze kedves igazgatónő, elnézést hogy ezt mondom de önnek az égvilágon semmi köze nincs az én családi életemhez ez magán ügy, privátszféra.. és aztmondta az igazgatóhelyettes nő hogy igen is van köze mivel egy diák vagyok...


18/F vagyok, Májusban leszek 19.


febr. 10. 15:01
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
34%

A pedagógus feladata a nevelés. Emellett a hatékony neveléshez fontos, hogy legyen kapcsolata a pedagógusnak a szülőkkel, és a diák kiegyensúlyozott otthoni légkörrel rendelkezzék.


Egyébként ezzel a "magánügy" szöveggel akkor jöjj, amikor pl. valami miatt nem tudsz tanulni, és a tanár megértését keresed.

febr. 10. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
71%

Az iskolai személyzetnek nincs köze az életedhez.


Meg különben sem a gyereket kell b@szogatni, hogy hozzon rendbe valamit, amit a felette való generációk elcsesztek.


Az lett volna inkább az elvárható, hogy helyretegye nagyanyádékot, mikor a boltban szidtak.



#2


Még akkor sem a diákon kell számonkérni azt, hogy miért nem oldja meg más baját. Nem hinném, hogy jókedvében költözött a másik szülőhöz. Sőt, legtöbbször pont az a megoldás hogy a férgekkel nem is tartsuk a kapcsolatot, pusztán mert ""rokonok"", hanem kiegyensúlyozott életet élünk nélkülük.


Amúgy eskü érdekel, hogy a 2. bekezdésre te hol láttál példát.

febr. 10. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
71%