Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogyan lehetne jelenteni a...

Hogyan lehetne jelenteni a BKK-nak vagy busztársaságnak ha az ügyintéző reggel szinte soha nincs a helyén hogy ne védhesse ki olyanokkal hogy pisilni ment?

Figyelt kérdés

Rendszeresen nem tudok reggelente buszjegyet venni(az induló állomás mellett van az iroda)mert nem egyszer nincs ott az ügyfélszolgálatos a helyén reggel amikor mindenki indul suliba/munkába.

De olyanokkal védekezik hogy wc re kell mennie.

Nem egyszer késtem le buszt vagy nem egyszer kell máshol jegyet vennem mert nem látják el a munkájukat megfelelően.

Egyszerűen nem ülnek a pultban.

A jegyértékesítés pedig nem haszonszerzési tevékenység igazábol tehát a busztársaságoknak mindegy az mekkora a forgalmuk vagy hol vásárolnak az emberek, tehát nem érdekeltek abban hogy ott üljön a dolgozó, és tömeges "felkelés" sincs, mert nyilván én pattogok csak ezen mindenki más simán elücsörög a váróban míg kegyeskedik jönni az ügyfélszolgálatos, vagy vesznek jegyet máshol. Tehát èrvelési stratégiákat gyűjtök.



De nekem meg olyan az egész mintha pl reggel bemenne a boltba vki es soha nem lenne pénztáros, vagy elmész orvoshoz es nincs ott az orvos soha, nem egy reggel játszák el azt hogy nincsenek a helyükön. Nyitvatartás pedig 6 tól van.



#hatékony feljelentés
márc. 14. 07:15
1 2 3 4
 1/36 A kérdező kommentje:
És nem 5 perc a várakozási idő sem.
márc. 14. 07:16
 2/36 anonim ***** válasza:
85%

Vegyél jegyet online.

Illete nem gondolkoztál bérleten? A rendszeres buszjegy többe jön ki.

márc. 14. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/36 anonim ***** válasza:
85%
Minden alkalommal készíts róla videofelvételt,hogy mennyit kell várni.
márc. 14. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/36 A kérdező kommentje:
Nyilván mashol veszek jegyet. Nem ilyen tanácsok kellenek. Hanem megoldani azt hogy üljenek a pultban nyitvatartási időben pláne reggelente amikor a legtobben mennek munkába stb es alap kéne hogy legyen.
márc. 14. 07:31
 5/36 A kérdező kommentje:
3 akkor pl 1 honapig ha fotozom naponta, hogy x orakor nincs a helyén várkozasi idő y perc az ugy kiad egy érvelési képet?
márc. 14. 07:32
 6/36 anonim ***** válasza:
88%
Első körben kopognék, utána szólnék a forgalmi irodában, végül a volán honlapján van elérhetőség, ahol be lehet jelenteni az esetet. Akár minden nap is meg lehet ezt tenni. Én általában a fokozatosság elvének híve vagyok. Tényleg előfordulhat, hogy néhány alkalommal szerencsétlen véletlenek vannak és pont kifogja az ember. De sokat elárul a pénztáros viselkedése is. A magabiztos pökhendi ember nem foglalkozik másokkal. A normális meg próbál legalább egy rövid és érthető magyarázatot adni.
márc. 14. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/36 anonim ***** válasza:
79%
Vegyél online vagy többet egyszerre. Probléma megoldva. Amúgy en se értem miért jegyezel, a berlettel gazdaságosabban kijössz.
márc. 14. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/36 A kérdező kommentje:

Nekik hiába szólok, tipik érvelés hogy wc n van.

Bejelenteném csak úgy akarom bejelenteni hogy ne pisilés érvekkel tegyék félre és semmissé a bejelentésem.

márc. 14. 07:50
 9/36 anonim ***** válasza:
30%
Még jelenteni akarja. Úgy van, tegyél neki keresztbe hülyegyerek. Rajta akarod megbosszúlni hogy téged is mindig jelentenek a felettesednek? De egy szánalmas életed lehet...
márc. 14. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/36 A kérdező kommentje:

7 nyilvan veszek jegyet másképp is. Ez nem erről szól. Egyszer vettem bérletet meg is szívtam vele mert pont akkor ütőtt be betegség táppenz tehát munkába se jártam egy hétig, meg valami unnep is volt és valamikor a barátom visz hoz(megesik csak, nem rendszeres)és állandoan olcsobban jövök ki jeggyel mint bérlettel/hó. Visszaváltani meg nem is lehet.


Ez arrol szol hogy reggelente mikor veszek jegyek néha nekem olyan mintha szandekosan nem lenne a helyén abban az időintervallumban mikor megyek.

márc. 14. 07:53
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!