Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Ti nem utáljátok, hogy csomó...

Ti nem utáljátok, hogy csomó ember nem tud normálisan kommunikálni?

Figyelt kérdés
pl. nem azt hallja amit mondotok, hanem azt amit feltételez, hogy mondani akartok?
2016. szept. 12. 19:22
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
100%

Ez nekem az egyik vesszőparipám. Amiket utálok:

- amikor vki nem tudja kulturáltan, választékosan kifejezni, ha problémája van, és azonnal támad, csapkod - abban az esetben, ha először van ez a probléma

- ha vki nem hallgat téged végig, kiragadja az első mondatodat, és a részletekről való ismeretek nélkül dumál, pedig a részletek ismerete egész más megvilágításba helyezné a sztorit... de pl. a legjobb... van egy projektmenedzser egy másik irodában, küldök neki e-mailben egy kérelmet, amiben leírom, hogy mi történt... ő egy tök másik sztorira emlékszik, és azzal kezdi nekem a választ, hogy "XY, normális vagy?"... hát kösz. Alapvetően ráadásul egy szinten állunk, nem a főnököm... még a főnök se beszélhet így mással, nemhogy egy random kolléga. (csak mivel ők beszélnek az ügyfelekkel, mi meg a beszerzőkkel, azt hiszik, ők hugyozták a Golf-áramot)

- ha vki nyilvános helyen és nem haverjai közt úgy beszél, hogy minden 2. szava "k...a" "szar" "bmeg"

- ha vki foghegyről, gúnyosan beszél

- ha vki az építő jellegű kritikára hisztériázni meg duzzogni kezd

- ha vki vita terén (főleg emberi kapcsolatokban) nem képes kompromisszumokra, csak ugyanazt szajkózza, nem reagálva az ellene felhozott dolgokra, és meg van róla győződve, hogy milyen csodás a vitakultúrája

- aki nem képes köszönni, elköszönni (és ez meg a másik: ha meg nem vagy képes köszönni egyáltalán, akkor ne várd el azt, hogy a másik köszönjön neked. az irodaházi recepciósok a profik ebben... egy kivételével, ha köszönök, akkor bambán néznek, ha meg nem köszönök, akkor meg gúnyosan odadobják, hogy "Jóóó napot kíííváááánooook")

- hivatalban, orvosnál: imádom, amikor a hivatalnokok és recepciósok motyogva elhadarnak mindent, és látványosan sóhajtgatnak, ha megkérem, hogy ismételjék meg... meg ez leginkább rájuk jellemző, de azt is rühellem, ha vki elvárja tőlem, hogy legyek tisztában mindennel, ami a kórházi stb. szabályzatot illeti az apróbetűkig, és hülyének néz, ha megmondom, hogy nem, erről nem hallottam. meg amit még imádok: meg sem hallgatja, amit mondok, de: "ez nem az én hatásköröm", és ennyi. Nekem kell rákérdezni, hogy oké, de akkor kit keressek (nemhogy ő keresné meg az illetőt... telefonon 2 perc lenne).

2016. szept. 13. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!