Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogyan találjam meg önmagam?

Hogyan találjam meg önmagam?

Figyelt kérdés

Mióta az eszemet tudom azóta keresem, hogy miben is lehetnék jó. Az általános iskolában ahová jártam volt egy csomó délutáni foglalkoztatás vagy minek is mondják ezt, volt néptánc és "modern tánc" is, zeneiskola, képzőművészet, sportok... én képzőre akartam járni de valamiért sosem mondtam itthon. Ma már bánom, hogy nem szóltam. Gyerekkoromban hobbim a színezés és a puzzle volt :D a suliban legjobban a nyelvtan, irodalom és az angol ment, de az angol csak addig amíg jó tanárom volt. Nagyon szerettem olvasni de később megutáltam és még most sem szívesen olvasok. Szerintem tök jó dolog ha valaki szeret olvasni de én az első 5 oldal után elálmosodok, bármiről legyen is szó. Egy időben próbálkoztam írással de nincs elég ötletem, fantáziám. Próbálkoztam rajzolással, 1-2 rajzom ahhoz képest, hogy amatőr vagyok elég jól sikerült de a legtöbb a szekrény mélyén vagy a kukában landolt miután felhúztam magam, hogy milyen béna vagyok. Sportolni abszolút nem szeretek és nem is tudok, a tánccal is ez a helyzet. A hangom borzalmas, hangszereken még nem játszottam de annyira nem is vonz meg itthon amúgy sem tudnék mert a nagymamám velünk lakik akit még a hétköznapi zajok is zavarnak. Nagyon rossz az, hogy körülöttem szinte mindenkinek van valami elfoglaltsága és jó valamiben, én meg napról napra nem csinálok semmit. Teljesen egyformák a napjaim, ha nem vagyok suliban akkor csak itthon fetrengek, telefonozok egész nap mert nem tudok mit csinálni. Tök jó lenne ha végre tudnám, hogy én miben vagyok jó. Próbáltam pár hete nyelvet tanulni de interneten keresztül bizonytalan vagyok és nincs ami motivál. Mit csináljak, hogy végre én is éljek?

19/L


2016. okt. 18. 20:53
 1/1 anonim ***** válasza: