Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Mit gondoltok ennek az eladóna...

Mit gondoltok ennek az eladónak a hozzáállásáról?

Figyelt kérdés

Én panaszt tettem. A rövid story:


A Fogarasi úti obiban szerettem volna ma tapétát vásárolni Megtetszett egy tapéta, kerestem egy szabad alkalmazottat, aki elirányított egy pulthoz a méteráru és tapéta osztály között. Ott álldogáltam a tapétámmal, míg az eladó hölgy épp egy papírt töltött ki 2 másik vásárlónak. Rám nézett és azt mondta, nyugodtan kérdezzek, mert most nem tud elmenni onnét. Egy kérdést intéztem hozzá :milyen típusú tapéta ez. Megválaszolta. Majd mikor megszerettem volna kérdezni, hogy van-e 11 tekercs, mert szeretném megvenni, félbe szakított, és azt mondta, hogy hagyjam, mert most figyelnie kell, mivel idézem :"ezeknek a szerencsétleneknek most állítom ki harmadjára".

1. A vásárlókat, akik mellettem állnak fennhangon nem szólítom szerencsétleneknek.

2. Minek ajánlja fel, hogy kérdezzek, ha utána elküld.


Szóval otthagytam a helyet, mint a szél és biztosak lehetnek, hogy ezekután máskor sem vásárolok ott. Illetve az ilyen alkalmazott nem alkalmas kiszolgáló személyzetnek. Függetlenül attól, hogy leterhelt-e vagy sem.


Ha azt mondja, várjak vagy átirányit máshoz, azt mondom, megértem, de nem ez történt.


Mit gondoltok?



2018. jan. 23. 17:21
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
55%

Miért kellett panaszt tenni?

Milyen hangnemben mondta egyáltalán, hogy "szerencsétlenek"?

Viccesen? Mert ha harmadjára sem olvasott be valamit a gép, és ezért nem tudta kiállítani, akkor valóban pechesek, szerencsétlenek.

Felajánlotta, hogy kérdezhetsz, holott el volt foglalva. Megválaszolta. De azzal nem számolt, hogy nem tudod kivárni a sorod, és faggatni fogod.

Megkért, várj, míg befejezi, nem tud kétfelé figyelni.

Ebből nekem csak az jön le, hogy te is az a fajta alak vagy, aki élvezi, ha kirúgathat valakit.


-egy eladó-

2018. jan. 23. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Nem kért meg, hogy várjak, mint leírtam. Ne mondja, hogy kérdezzek, ha utána elhalt. És egy szóval nem mondta azt sem, hogy egyetlen kérdést tehetek fel. Méteráru papírt nem bírt kitölteni harmadjára.

Mivel dolgoztam ügyfélszolgálaton multinál, egy ilyen elszólás, hogy szerencsétlenek és másnap nem kellett menni.

2018. jan. 23. 17:34
 3/11 anonim válasza:
90%
Nem lenne miért kirugatni, ha normálisan végezné a munkáját. De az Obiról én is tudnék mesélni. Minden jöttmentet felvesznek. És ez a hozzáállás nekem sem tetszene, pedig én sem vagyok türelmetlen.
2018. jan. 23. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:
80%
Illetve nem a vevőnek kell a szolgáltatóért lenni, hanem fordítva. Ez nagy téveszme a kereskedelmi dolgozók fejében.
2018. jan. 23. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
53%
Értem, tehát itt még soha senkinek nem volt húzós napja. Mondta a kérdezőnek, hogy kérdezzen, megtette, de utána további kérdésekkel bombázta, holott látta éppen ír, koncentrál.. Nem értem, hogy miért kell ilyen rosszindulatúnak lenni, mikor semmi rosszat nem mondott neked, csak virágnyelven közölte, hogy nem ér rá.. De te viszont nagyon ráérhetsz, ha ilyen semmiségekkel foglalkozol, és még kérdést is írsz ki róla..
2018. jan. 23. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Egy kérdést tettem fel.. 😄 Az a dolga és feladata, hogy válaszoljon. Nem szivesseget tesz, ez a munkája ácsi. Meg még egyet tettem volna fel 😂 Ha erre is képtelen, akkor ne dolgozzon ott. És kérlek ne mentegesd, magyarázkodj, mert sza. rul dolgozik...
2018. jan. 23. 20:06
 7/11 anonim ***** válasza:
Igen, igazad van, ez a dolga, de ha olyan oldalról nézzük a dolgot, hogy látjuk valakin nem lát ki a munkából, akkor azt nem fogjuk még pluszba b-szogatni, hanem kivárjuk a sorunkat, és mindenki boldog. Gondolom te sem szereted, ha gondolkodás közben zaklatnak, még ha az a munkával kapcsolatos is. Ilyenkor képzeld magad a helyébe, vagy legyen benned egy kevés emberség.. Nem, te még pluszba belerugsz egy szó miatt, amit nem is te.irányodba mondott.
2018. jan. 23. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim válasza:
25%
Érdekes, egyeseknek milyen fogalma van itt a munkáról.....Majd én is beállítom a 2-es kasszához az embereket, aztán majd gondolok egyet és mégis elküldöm őket, mert épp nem érek rá és menjenek, ahova akarnak. Ez egy vicc. Megérdemli, ha kirúgják. Mást is kirúgnak ilyenért. Magyarázkodni, mentegetőzni, kifogásokat keresni mindenki tud. Tisztességesen dolgozni meg a legtöbb nem. Nekem is van rossz napom, de van, amit egy eladó egyszerűen nem tehet meg és pont. Ha a bizonyos dolgokat nem tehetek meg a vevővel szemben állásponttal nem tud azonosulni, akkor alkalmatlan erre a pályára...
2018. jan. 23. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Szimplán több dolga volt, nem tudott mindent egyszerre csinálni. Az, hogy egyes vásárlók királynak vagy királynőnek érzik magukat és ezért örülnének, ha mást kirúgnának, az semmivel sem szebb dolog annál, mint amit ő csinált.
2018. jan. 24. 02:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

7-es akinek olyan marha fárasztó az eladói munka, nem kell annak menni.


Ha én így beszélnék a vásárlómmal másnap már nem kéne dolgozni mennem, pedig csak egy országgal élek odébb...

2018. jan. 24. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!