Miért utálják az ellenőröket?
Az ellenőr személye az igazából csak a kisebbik része a problémának. Ő is feszült, türelmetlen, utálja a munkáját. Helyi tömegközlekedésen észrevétlenül odaállít hozzám mindenféle bejelentés nélkül, hozzám sem szól, csak abból tudom, hogy a bérletemet akarja ellenőrizni, hogy ott van rajta a karszalag. És látszik rajta, hogy majd felrobban az idegtől, hogy 1 másodpercen belül nem tudom előszedni, mert mondjuk a zsebemben összefogtam az irattárcámat egy stóc zsebkendővel és pár papírpénzzel. Illetve sok ellenőr magasabb rangúnak érzi magát abból a tévesen hitt tényből kiindulva, hogy "én vagyok az ellenőr, én büntetek, illetve úgy beszélhetek az utassal, ahogy akarok".
A sokkal nagyobb probléma maga a társaság hozzáállása az utasokhoz. Az addig oké, hogy az utasok teszik ki a társaságok bevételének egy részét, de a társaság ahelyett, hogy az utasokat egyenrangúnak tekintené vagy akár még maga elé is helyezné, a társaság kerül a felsőbb rangba, míg az utas az alárendelt (örüljön, hogy utazhat). Ennek a legjobb megnyilvánulási formája az, hogy ötször nagyobb eséllyel találom meg azt az információt a buszon, hogy milyen esetben hogyan és milyen összegben büntethetnek meg, mint a telefonszámot, ahol panaszt tehetek a szolgáltatás minőségével kapcsolatban, vagy érdeklődhetek arról, hogy hol jár már a 25 percet késő buszom, mert nekem mondjuk 3 percre rá csatlakozásom van a vonathoz.
Innentől kezdve úgy bánhat velük az utasokkal a társaság, ahogy akar. Egy hónapba kerül, míg magyarázatot kapok arra, hogy miért késik minden héten 25 percet a buszom pénteken, de semmi (pénzbeli) kompenzációt, semmi törekvést nem kapok arra, hogy a szolgáltatás színvonala javuljon, bezzeg a pénzem azért csorogjon hozzájuk. A mobilalkalmazásuk, amelynek egyetlen használható funkciója lenne, hogy mutassa a járat késését, nem működik, és az egyetlen jól működő alkalmazást (ami nem a társaság terméke), ellehetetlenítik (letitkosítják előlük a járművek GPS pozícióját tartalmazó információkat, így nem tudja mutatni, hogy a járat mennyit késik). Csak úgy összehasonlításképp:
A saját szoftverük 1,8-as értékeléssel: [link]
Az ellenség szoftvere 4,8-as értékeléssel: [link]
Tehát a társaság részéről még az sem elfogadható, hogy valaki más emelje ingyen és bérmentve a szolgáltatásuk használhatóságát. Az ellenőr (és a buszsofőr, akit szintén utálunk) itt úgy jön a képbe, hogy ő a társaságnak az a személye, akit az utasok láthatnak és kapcsolatba léphetnek velük, és kifejezhetik nekik elégedetlenségüket a szolgáltatás minőségét illetően. Persze hasztalanul.
Ha már szóba hoztad a bliccelést, az előbb említett DKV Zrt. a saját hirdetőfelületükön képesek kiírni, hogy:
"Kérjük, segítse az ellenőrök munkáját! A [bérletet vásároló] utasok fizetik meg a bliccelők utazását!"
Tehát a méregdrága (mármint a szolgáltatás színvonalához mérten méregdrága) bérlet árában, amit megveszek, nem csak a saját utazásom ára van benne, hanem a bliccelőké is. És mi van akkor, ha én ezt az összeget nem akarom megfizetni? Akkor nem kell bérletet vennem, de nem is utazhatok nyilvánvalóan. Illetve ha már a bliccelők utazása ki van fizetve az utasok által, mi a fenének ellenőr?
Mert 95%-uk kőbunkó.
Végigmér, melledet nézi - nem kidobós felsőben -, de volt, hogy visszahúzott a kezemnél fogva, mondván nem látta a jegyemet. Hát, mondjuk ha nem a mellemet stírölné, míg odaérek...
Pluszban a c-ket meg a kigyúrt emberkéktől fosnak, a nőkkel gyerekekkel meg tudnak keménykedni. Szánalmas idióta a zömük, sajnos kevés a normális.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!