Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mit irjak az önéletrajzomba?

Mit irjak az önéletrajzomba?

Figyelt kérdés
Teljesen egyedül vagyok 😅 most éppen munkám sincs eddig szüleimnél dolgoztam feketén de nem szeretnék már velük foglalkozni, saját életet akarok külön.Eladó+boltvezető tanfolyamra járok.Nem akarok segítséget a szülőktől és jelentkezek addig is árufeltöltőnek de fogalmam sincs mit irjak a bemutatkozáshoz tudna valaki segíteni? Nem tudom mi kéne szerintem ez a mindig is ott akartam dolgozni vagy hogy , pályakezdő vagyok de érdekel a szakma egyszerűen fogalmam sincs mit irjak oda.Plusz hr interjun miket fognak kérdezni? És hogyan válaszoljak rájuk? Lehet nem egy cégvezető állásról van szó de nekem ez fontos lenne köszönöm előre is a segitséget!

2021. febr. 16. 13:06
 1/4 anonim ***** válasza:
96%

Első lépésként próbáld megtudni, hogy milyen típusú önéletrajzot várnak a kiszemelt helyen!

Europass-os, sima táblázatos, egyéb...?

A motivációs levélbe írd bele, hogy mik az elképzeléseid, és hogy miért szeretnél náluk dolgozni.

2021. febr. 16. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem akkor jársz a legjobban, ha az igazat írod, de persze nem úgy, ahogy nekünk előadtad. Hanem hogy gyermekkorod óta besegítesz a családi vállalkozásba, de most inkább függetlenednél.
2021. febr. 16. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
14%
Hidd el nekem, soha nem hagynám ott a családi vállalkozást. Inkább fejleszteném. Én 25 éve rabszolga vagyok itt és ott, multinál, kft-nél. Nem jó sehol, bárcsak lenne családi vállalkozás... Esélyem sincs rá. Önéletrajz írásból profi vagyok, de hát mit ér.
2021. febr. 16. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

#3 én értelek téged de ahogy írtam én csak be segítettem a szüleimnek.