Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mit csinál konkrétan egy IT...

Mit csinál konkrétan egy IT supportos?

Figyelt kérdés

A 1st level ha jól emlékszem emailben, chaten, telefonon, esetleg élő videóhívásban segíti azokat, akiknek valami informatikai problémájuk van. Ha a 1st leveles szintjét meghaladja a probléma, továbbítja 2nd levelre. Meg azt hiszem van 3rd level is.


De konkrétan milyen problémák szoktak előállni, amiket meg kell oldani? Tudna valaki példát mondani, akinek van tapasztalata?


Elsősorban a 1st level érdekelne, de bármelyik szintről szívesen hallanék. :)


Köszönöm előre is! :)



#2nd level #3rd level
2021. jún. 17. 15:33
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Hát, ha számít, én egy közgyűjteményi integrált rendszernek vagyok az adminja a munkahelyemen, többek között a support is a feladatom.

Nálunk a leggyakoribb kérdések, bejelentések: nem indul a program, nem tud belépni a programba, lehalt a programhoz kapcsolódó weboldal, új felhasználót kell hozzáadnunk, űrlapokat kell módosítanunk, listákat kell karbantartanunk, adatok betöltését/exportját kell intéznünk, valamit törölni kell (csak nekünk van törlési jogosultságunk).

És tényleg így van, megnézzük mit tehetünk, ha mi nem tudunk segíteni akkor továbbítjuk a program fejlesztőinek a problémát.

2021. jún. 17. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
83%
#1 Tehát az esetek 99%-ában azt kell javasolni az ügyfeleknek, hogy indítsák újra a programot/gépet? :)
2021. jún. 17. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
25%

#2

Nem.

2021. jún. 17. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Ahh, nem ismerted fel az IT Crowd utalást.
2021. jún. 17. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
65%

#4

De, felismertem. Ettől még nem ezt szoktuk csinálni. :D

2021. jún. 17. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
0%
supporteli az IT-t
2021. jún. 17. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!