Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Volt már olyan, hogy kifordult...

Volt már olyan, hogy kifordultatok önmagatokból a munkahelyeteken?

Figyelt kérdés
Itt arra gondolok, hogy pl. kedves, rendes kollegának ismertek meg, de addig tépték az idegeidet, hogy felmondtál és a maradék időben már 5 mp alatt gyorsulsz 100-ra, vagyis a legapróbb kellemetlenségen is felkapod a vizet, ami eddig is zavart, de most már nem nyeled le, hanem szóvá teszed. Eredménye, hogy mindenki utál és nem tetszik neki a magatartásod. Tapasztaltatok már ilyet?

2021. jún. 28. 23:28
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Minden második ember ilyen ahogyan tapasztaltam. A covid alatt 3x veszítettem el az állásomat, míg előtte 18 évig volt stabil melóm. De mivel 60x os túljelentkezés van a legszara bb melóra is, így a munkáltatók azt hiszik, hogy bármit megtehetnek jelenleg, főleg hogy mo n nincsenek szakszervezetek. És végülis meg is teszik. A vezérigazgatót meg hidegen hagyja, hogy a egyik alkalmazott szétvert 3 középvezetőt, szétverte a berendezést aztán kilépett. Ő azt nézi, hogy van helyette 60 másik, aki akár 10 ropival olcsóbban boldogan vállalja 1 vagy 2 hónapig.
2021. jún. 28. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
64%
Így nem, mint ahogy leírtad, de olyan már volt, hogy épp egy stresszes időszak volt a munka miatt, közeledett egy határidő én meg nem aludtam ki magam és alapból fáradtan mentem be, az egyik kolléga meg valami hülyeséggel feltartott és egy idő után elvesztettem a türelmemet és ráförmedtem. Alapból ez nem jellemző rám, nyugodt és kedves szoktam lenni a többiekkel, ő is jól meglepődött rajta. Nem esett jól neki, de elnézést kértem utána és nem volt belőle gond, se tartós sértődés.
2021. jún. 28. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Nekem egy alkalommal volt ilyen - de akkor nem kollégával, hanem ügyféllel. Percenként hívott, többször elmondtam neki, először kedvesen-kulturáltan, aztán egyre feszültebben, hogy mikor tudok a problémájával foglalkozni (nem call center / ügyfélszolgálaton dolgozom, ahol ez lenne a prioritás, ráadásul olyan dolog miatt, amit az ügyfél rontott el), és utána is hívott. A végén már belekiabáltam a telefonba, hogy akkor sem fogom tudni előbb foglalkozni a dolgával, ha percenként telefonál, és annyival később tudom elkezdeni a dolgát, amennyivel később tudom a tényleg sürgős dolgomat elkezdeni a zaklatása miatt. Akkor szerencsére nem hívott többször aznap. A többiek meg néztek, hogy engem milyen nyugodt embernek ismernek, aztán milyen durva volt látni, hogy egyre jobban remeg a kezem-hangom, feszülnek az inak a nyakamon...
2021. jún. 29. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Ügyféllel/vendéggel szemben soha, akármit csinált, kollégával szemben igen, mert éppen nagyon bunkó volt velem. Aztán azt a helyet ott is hagytam, pont őmiatta.
2021. jún. 29. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Jah, én sen ügyféllel voltam türelmetlen, mondjuk nem is adtak rá okot. A munkatársaim teljesen megbízhatatlanoo, hazudoznak a legapróbb jelentéktelen dolgokban és már egyáltalán nem bírom komolyan venni őket, teljesen elfogyott a türelmem.
2021. jún. 29. 22:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!