A multicégek miért költenek olyan sokat érzékenyítő kampányokra?
Figyelt kérdés
Bizonyos országokban még értem, de nálunk sokszor nevetséges az ilyesmi. Nálunk a cégnél is volt ilyen kulturális különbségekről szóló kötelező tréning, ahol elmondták, hogy mennyire kell figyelni a mikroagressziókra és milyen helyzetekben hogyan kéne fogalmazni.
Közben meg az ember, ha hazamegy és megnéz valami vígjátékot, mint a South Park vagy a Jóbarátok az egész erről szól hogy ilyen mikroagressziókkal szívatják egymást, ami vicces. Meg mikor van előadás az LMTBQ kisebbségekről és háttérben megy a b.zizás, az is mutatja, hogy az emberek nagyrésze mennyire nem szereti az ilyen túlzott politikai korrektséget.
2022. dec. 13. 21:25
11/14 anonim válasza:
Na látod, pont azért kell járnod ilyenekre, mert nem érted a különbséget a South Park b/zizás, meg a munkahelyi b/zizás között
12/14 A kérdező kommentje:
#11
A b.zizás jó humorforrás, pont azért, mert nagyon próbálják tiltani.
2022. dec. 16. 20:57
13/14 anonim válasza:
#12: Nem azért jó humorforrás, mert tiltják. Mondom én, hogy nem véletlenül küldenek oda
14/14 anonim válasza:
Azért mert nekik, ha nem is pontosan annak a nevezetűnek, de abba a cég csoportba tartoznak, akiknek köszönhetjük, akik profitálnak abból a folyamatból, hogy a nők túl sok tesztoszteront tolnak, a fiúk meg ösztrogént, s egyre több meleg van... Ehhez érzékenyítenek hozzá...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!