Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogy lehet ilyen menedzsert...

Hogy lehet ilyen menedzsert alkalmazni? Borzalmas! Nem lehet panaszt tenni?

Figyelt kérdés

Pár hónapja kezdtem el egy gyorsétteremben dolgozni, nem a legjobb meló, de viszonylag jól érzem magam. Diákmunkaként tökéletes. Ritkán hallottam panaszt a teljesítményemről, egyedül a konyhai részekre nem vagyok betanítva, de minden másra igen, sőt, néha az újoncoknak szoktam megmutatni olyan dolgokat, amit kevesen tudnak. Amikor üresedés van, általában jelentkezni szoktam. Nem én vagyok a legjobb, de sokkal több önbizalommal megyek be mint eleinte mikor óriási nagy hülyeségeket csináltam. Egy másik helyről átjött egy menedzser, és SZÖRNYŰ! Kezdjük ott hogy mindenkit durván leszól, olyan dolgokért, amik teljesen lényegtelenek, vagy nincs sok közöm hozzá. Például ha kiadok egy rendelést, ellenőrzöm hogy jót adok ki, és ha van valami speciális feltétel(plusz ízesítő, vagy nincs benne valami), akkor rákérdezek a konyhán ha nem egyértelmű, kiadom és visszahozzák mert nem jó került ki. Ilyenkor ő fogja magát és olyan hisztit levágott hogy sosem figyelek oda, miért nem kérdezem a konyhásokat ha nem egyértelmű valami, és a többi, és átrak egy masik pozicióra és átveszi a helyemet. De olyan szabályokat vár el tőlünk, ami eddig nálunk nem szabadott. Két helyen voltam ugyanannál a gyorsétteremnél, és mindig az volt a szabály, hogy nem nyúlunk a kasszába ha nem a mi nevünk van, kivéve ha szüneten van, mert akkor más ideiglenesen áveszi. Egyiknap szünetről visszaérkeztem műszaknál és láttam hogy a kasszás besegít a rendelések összeállításnál, pedig hosszú sor volt az üres kasszánál. Mivel sokszor kaptam ilyenkor hogy szóljak a kasszásnak hogy keresik, meg is tettem, és lecseszett, hogy miért nem állok be a kasszába és nem akar több ilyenről hallani, mert ahol eddig volt, ott ez volt a szabály. Volt mikor egy konyhás volt nyitástól kezdve három órán át keresztül, és folyamat csesztette hogy milyen lassú, és lehetne összeszedett. De olyan is volt hogy valaki beérkezett húszperccel előbb műszakra, és ahogy átöltözött, lehurrogta egyből hogy milyen rosszul vágta a zöldségeket és hol van az esze. Emellett eszméletlen kétszínű. Épphogy valaki megfordul, és elhordja mindennek. Szóval akárhányszor vagyok vele műszakban, állandóan azt hallom hogy ki milyen béna és hülye. Nem egyszer megkért olyan dolgokra, amiket előtte nem tanultam be egyátalán és levágott egy hisztit hogy szedjem össze magam és utána kérdezte hogy be vagyok e tanítva az adott pozicióra, és ha azt mondom hogy nem, akkor el laposodik a szája. Ha valami új dolgot meg akar mutatni, rendszeresen rosszul mutatja meg. Rossz csipeszt használtunk, nincs a megfelelő helyen ahova kéne, ezt nem mutatta meg, és sorolni lehet mik voltak utólag. Van pár kollégám akik vele együtt dolgoztak ott ahonnan jött és kiderült hogy alig pár hónappal előbb kezdte mint én és felmondatták onnan és csak azért van nálunk, mert ott nem bírtak vele. A többi menedzser is elég szigorú, de ők értelmes dolgokért szólnak ha valamit rosszul csinál, ilyen ha az irgalmatlan hosszú rendelésnél valaki kirakja a tálcára hülni a krumplit, vagy rossz eszközt használ egy adott ételhez, nem húz kesztyűt maszatalós feladatnál, és lehet sorolni.(szerencsére ezek ritkán igazak rám) De vele nem lehet bírni!


Kivéve azokat nem csesztet, akikkel lespanolt, mert pl két kolléga gyakorlatilag a vendégek előtt kavarnak és rohadt kínos mikor veszem fel a rendelést, akkor folyamat hallom a rózsaszín mázas szövegeket mellettem.



nov. 17. 22:15
 1/6 anonim ***** válasza:
72%
Két dolog csap itt össze, egyrészt nem te vagy a legélesebb kés a fiókban, ezért ütnek, hogy teljesíts még jobban. Másrészt, ilyen helyeken a műszakvezető (lehet menedzser vagy bármi fanci neve) felelős azért, hogy minden ezerrel pörögjön. simán el tudom képzelni, hogy az előző bratyizós műszakvezető számai nem voltak elég jók, ezért iderakták, mert ő vasszigorral többet ki tud hozni az emberekből. Hogy melyik oldal mennyire van jelen, azt innen már nem lehet megmondani, látni kellene élesben mi történik
nov. 17. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Az a baj, hogy mindenkinek beszól mint ahogy fentebb írtam, kivéve annak a néhánynak, akikkel bratyizik. Más menedzser vagy régebbi kolléga is szokott cseszegetni, de tőlük jobban elfogadom a kritikát, mert amit ők csinálnak, az pöpec, abba nem lehet belekötni, és nem olyanokat csinálnak mint ő, hogy a forró, sültes csipesszel szedi ki a fagyasztott húsokat, utána meg idegeskedik, hogy ha más ugyanezt megcsinálja.
nov. 17. 22:53
 3/6 anonim ***** válasza:
54%

#1:

"simán el tudom képzelni, hogy az előző bratyizós műszakvezető számai nem voltak elég jók, ezért iderakták, mert ő vasszigorral többet ki tud hozni az emberekből"


Nem ismerem ezt a világot, de én ezt a mondatot nem értem.

A "számok" akkor lesznek jók, ha sok ember jön be enni-inni. Ha sokan jönnek be, úgyis mindet ki fogják szolgálni és magas lesz a bevétel. Ha meg nem jönnek be sokan, akkor úgysem lesznek jók a számok.

Magyarul: alig múlik valami a kérdezőn és hozzá hasonló beosztásban dolgozókon. Nyilván legyenek udvariasak a vendéggel, ne csapják be, ne legyen kosz az étteremben, ne mást kapjon a vendég, mint amit kért ..... de ezek alapvető dolgok, és a kérdező sem azt írta, hogy ezekből lenne probléma.

Ha az előző menedzsernél nem voltak jók a számok, akkor lehet, hogy rossz helyen van az épület, lehet, hogy kevesen tudnak róla, sőt az is lehet, hogy az elvárások irreálisak.

nov. 17. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
69%
Mindig lehet. Kérdezz és kérdezh. Túrj tovább és tovább, amíg nem kapsz egy normális elérhetőséget.
nov. 18. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

#3: Nem tudom mennyit jársz gyorsétterembe, a covid előtt én elég sokszor megfordultam ilyenekben frekventált helyeken, frekventált időpontokban(azóta inkább drive, de ott is igaz alapvetően), valamint anno nem egy ismerős dolgozott ilyen helyen. Hidd el, nem úgy megy, hogy aki bemegy azt kiszolgálják valamennyi idő alatt úgyis, aztán kész, a bevétel és a ráfordítás fix.

Amikor az utca túloldalán ott a konkurencia, akkor nem egy ember képes sarkonfordulni és átsétálni, ha hosszabb a sor, vagy éppen kitoltatni a sor végéről a driveból. Ahogy az "előregyártott" ételnek is van szavatossága és még sok minden mást is lehetne sorolni. Ha meg sokat kell várni, akkor nem megy legközelebb. Ezeknek pont az a lényege, hogy gyorsan kapjon az ember valami vállalható minőségű kaját. Ha az ember minőségi hamburgert akar, és ráér, akkor rendel a wolt, netpincér, stb-n keresztül valami százszor jobb kézműves cuccot. Olyanokról már nem is beszélve, mint árurendelés, létszámenedzsment stb stb.


De azért írtam, hogy nem lehet innen megítélni, mert ahogy leírta a kérdező kommentben is, ő is érzelmi alapon fogad el kritikát, így kb. ez csak csajos gyűlölködés


#1

nov. 18. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Igen, van ilyen rendszerünk, de az a vicc, hogy akkor kezdtünk el javulni, mielőtt átjött, főleg driveban nagyon jók vagyunk. Amikor írtam a kérdést, aznap nagyon jó volt a kiadási időnk alapból(átlag idő alig volt több mint két perc, és akkor kapunk minusz pontot, ha három és fél perc fölött van a rendelés) és talán ha volt kettő panasz egész napra(lemaradt egy shake meg az egyik szendvicsből hiányzott a plusz hús). De ő már attól kap agyhúgykövet, amikor egyszer besegítettem az aznapi kasszásnak felvenni a rendelést, mert jött négy külföldi és a kasszás meg nem tudott abszolút angolul és megkért arra hogy segítsek, mert több speciális dolgot kértek, és volt variáció is közben, mivel most először voltak nálunk, és beszólt hogy minek kasszázok, mert nem az a pozicióm és magyarul sem megy, meg ne próbálkozzak angolul(1. angolul tanulok az egyetemen, felsőfokú nyelvvizsgára készülök 2. hárman voltunk csúcsforgalomnál csak kassza soron és hárman a konyhán, amíg ő a huszadik kávé szünetét tartotta mert ment egy haverjával csacsarálni 3. ő volt az, aki két külföldinek teljesen rossz rendelést vett fel és az egészet sztornózni kellett és nem tudta hogy hogy lehet belerakni jalapenot a sajtburgerbe mert ez "ritkán fordul elő", de el kellett nézni mert rossz napja volt)
nov. 18. 23:26

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!