Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Miért én vagyok a xar? Csak...

Miért én vagyok a xar? Csak egy rendes cégnél akarok dolgozni, de mindenki engem ugat le.

Figyelt kérdés

Kamionozni akarok, de rendesen, egyáltalán nem akarok csalni. 1, nem hiányzik se a börtön se a bírság 2, szeretném becsületesen csinálni a dolgokat.


Sok munkahelyen köteleznek a csalásra, vagy megcsinálod, vagy mehetsz isten hírével ahova akarsz, nem fizetnek ki, és talán még az autót is elveszik alólad és te mondjuk 1000 kilóméterre vagy az otthonodtól. Volt már rá precedens, és arra is, hogy megfognak valakit csalásért, és bebörtönzik, elveszik a jogsiját és bírságot is kiszabnak rá.


Ezért én minden álláshirdetésre elmegyek személyesen, és szépen megkérdezem, hogy minden papír szerűen megy-e, és hogy nincs-e nagy hajtás. Ezt mind szépen persze, nem így, de rákérdezek a sebességkorlátozásra, a tachográfra (ez méri a vezetési időt, és x idő után kötelező pihenőt kell tartani ami bevételkiesés a cégeknek ezért szoktak ezzel csalni), meg úgy mindenre.


És a végén mindenki azt mondja nekem, család, barátok stb... hogy azért nem kaptam meg, mert nem is akarok dolgozni, mert csak hencelődni megyek oda, nagyképű vagyok stb... De miért? Én csak tényleg normálisan akarom csinálni a dolgom, normális cégnél, jó hangulatban, és tiszta lelkiismerettel. Én tényleg akarok dolgozni, de a városunkban csak ilyen szemét cégek vannak, és kénytelen vagyok lassan más városba is nézni, mert ez nem állapot :/


Ez lenne a mai világ? Hogy a becsületes ember a xar, a csaló-hazug-tolvaj meg a jó? Nem értem.



2016. jan. 5. 21:52
 1/9 anonim ***** válasza:
Ez a világ, a jót eltapossák, a rossz virul.
2016. jan. 5. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Ez a világ.. Csalj és nyaralj vagy légy becsületes és koplalj.
2016. jan. 5. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Vagy legyél becsületes, és kirúgnak.
2016. jan. 5. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
nem vagyok képes elhinni, hogy nincs normális cég... Vagy biztos van, de ott meg nem cserélődnek az emberek és ezért nem is hirdet soha? Nagyon elkeserítő ez az egész...
2016. jan. 5. 22:13
 5/9 anonim válasza:
Kisebb cégek között akadnak normálisabbak vagy Ausztriában, németben. Itthon talán a Waber ahol nincs nagy stikli, igaz az más okok miatt vacak cég.
2016. jan. 5. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
igen a másik meg ez lenne, hogy ilyet is mondanak, hogy nem bíznak meg bennem, és más mellé kellene beülnöm 1-2 hónapra rakodómunkásnak. Ez az egész üzlet nem a bizalmon alapul? A waberers 1 hónap után rámbízna akár 40 milliós kamiont 10 milliós áruval, itt meg egy ezer éves fosrakást nem bíznak rám tele szörpökkel? (A legutóbbi pl élelmiszer-italszállító cég volt). Jah és azt már ne is mondjam, hogy a főnök a mai napig meg van róla győződve, hogy kamionnal 90-el lehet menni országúton a valós 70 helyett. Megkérdeztem, hogy jól van-e az, hogy ha én az előírt 70-et nem lépem át, mert ahogy elhallgattam a csávót eléggé seggrugdosós meló. Kész röhej, ha a főnök se ért a saját cégéhez...
2016. jan. 5. 23:05
 7/9 anonim ***** válasza:

Mi a gond a Waberer's csoporttal? Nemzetköziben minden szabályt betartanak, belföldön pedig rajtad múlik. Ott tudnál így dolgozni, ahogyan írod. Bár pár dolgot azért nem értek. Ez a 70-ezés főúton... Már bocs, de te láttál már kamiont 70-nel menni főúton? Az én DAF-om 85-re van korlátozva, én lakott területen kívül mindig 85-tel megyek. Sebességmérő kézikészülékkel nem valószínű, hogy bemérnek, mert azok többnyire 100 fölé vannak beállítva, és a személyautókra vadásznak. 70-nél elalszom, annyira lassú és unalmas úgy, ég és föld a 80-85-höz képest.


Azzal nincs gond, hogy a vezetési- és pihenőidőket be szeretnéd tartani, nagyon helyes! De azért legyél egy kicsit gyakorlatiasabb. Nem hiszem el, hogy személyautóval is mindig 49-cel mész városon belül. Egyszerűen más a szokás. Legtöbb kamion 90-nel megy (a kamionok jó része 90-re vagy 89-re, és nem 85-re van korlátozva) főúton. Mit ne mondjak, Szlovákiában lakott területen kívül főút 90, autóút 90, autópálya 90. Ott miért lehet 20-szal többel menni ugyanolyan főúton, ami itthon 70-es? Szóval ez nem olyan, hogy 70-nél biztonságos, 90-nél meg lerepülsz az útról... Ugyanolyan stabil 90-nél is.

2016. jan. 6. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

1, Én szívesen elmennék a Waberer's-hez, de undorító hogy mit művelnek a kezdőkkel. Mindenem megvan, megkérdeztem őket mehetnék-e oda, azt mondják ja de elküldenek 1 hetes betanításra (iskolaszerű), utána meg 4kezezni 1 gyakorlott kollégával. Ez nem is lenne gond, hol a hiba? Ott hogy 1,5 évre elköteleztetnek és 300 ezret vernek rám a semmiért "betanulási költség" címszó alatt. Máshol fizetnek betanulás alatt, itt még neked kell fizetni. Az 1 hetes sulit vagy a mártír sofőr bérét verik rám? Mert a fél éves egyetem se kerül ennyibe.


És hogy miért vezetnék 70 körül? Mert kezdő vagyok, és nekem a 90 sok úgy hogy még sosem vezettem pótkocsis szerelvényt (a tanuló autón kívül). Főleg ezeken a magyar országutakon eldőlsz a francba, úgy billegnek mint a libikóka, egy nagyobb szél beléjük kapna és jöhet a bukfenc.

2016. jan. 7. 19:11
 9/9 anonim ***** válasza:

Ezek az új nyergesek nem úgy futnak az úton, mint a 20 éves tanulóautó, nyugi. Ugyanolyan szépen tűegyenesen, stabilan megy előre, mint a személyautó, hidd el, ráérzel hamar.


A belföldes Waberer's-nél nincs elköteleződés, nincs kilépőpénz. Odamész, kapsz egy hetet betanulni, aztán dolgozol. Három hónap a próbaidő, az alatt felmondási idő nélkül ki tudsz lépni, amúgy 30 nap. A pénzt korrekten kifizetik időre, és lehetőséget biztosítanak, hogy minden pihenőidőt betarts, azt meg senki se nézi, hogy mennyivel mész, bár a Webeye-on keresztül le tudják kérdezni, ha akarják, de nem fogják. Aztán rájössz, hogy 70-nél elalszol úgyis, ráadásul feltorlódik mögötted a többi kamion, mindenkiben felmegy a pumpa, elkezdenek előzgetni, és megcsináltad a balesetveszélyes helyzetet, ugyanis főúton 1x1 sávos úton nagyon nehéz előzni egy ekkora szerelvénnyel, de nyugodt lehetsz, hogy még biztonságos követési távot se biztos, hogy fognak tartani mögötted, hogy egyből lehessen előzni, ha épp van egy kis "lyuk", aztán félúton kiderül, hogy mégsem, és tessék, miattad lehet lesz egy baleset. Szóval ezt gondold majd át.


Én ajánlom a Waberer's-Szemerey Logisztika Kft.-t. Ez nem is az a cég papíron sem, szóval máshol van a telephely is, és mások az irodai dolgozók. Csak belföld, betanulni a legjobb, hisz tudsz kérdezni, hogy "ezt hogy szokták", "hol szoktak kimenni", "hol lehet megfordulni" stb.


Sok sikert.

2016. jan. 7. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!