Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Miért mindig az irodisták...

Miért mindig az irodisták vannak reklámokban?

Figyelt kérdés
Olyan miért nincs (szerintem többség ilyen) hogy valaki nem reggel kel fel és szépen megreggelizik hanem hajnalban sőt akár még éjjel 2-kor kel fel és robog be busszal a gyárba dolgozni aztán koszosan végez vele. Vagy pl aki éjszakás. Család meg mindenki megnézi a híreket tvben míg vacsoráznak te meg készülsz a munkába. Ezt miért nem reklámozzák pl egy új telefonnál vagy bárminél?!
2016. ápr. 11. 14:36
 1/4 anonim ***** válasza:
Ha azt látod, hogy minden mesébe illő az egyfajta pszichés elégedettségi hatást kelt a reklámozandó termékre is.
2016. ápr. 11. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Azért, mert a reklámoknak nem az a céljuk, hogy eltántorítsák az embereket a termékeiktől.
2016. ápr. 11. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

A reklámoknak nem a realisztikusság a céljuk, hanem az, hogy eladják a terméket, csalogató legyen. A reggeli joghurt, keksz, narancslé nem az a kategória, ami vonzó lesz akkor, ha bemutatják, hogy Laci a gyárból éjszaka eszi / issza meg vmi összedobott szendvics mellett koszos munkaruhában. Hanem életérzést közvetít, azt, hogy nyugodttá tesz, hogy kellemes, hogy egészséges.


Az ilyenre ott vannak a filmek.

2016. ápr. 11. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

A terméket önmagában, termékként eladni nehéz. Ahhoz a megfelelő tulajdonságait kell kiemelni, meg kell találni a célközönséget, aki érti ezt, őket kell megcélozni - nem könnyű. Éppen ezért a lakossági felhasználásra szánt termékeket már nem önmagukban reklámozzák, hanem kapcsolnak hozzá egy életérzést, amit a segítségükkel - állítólag - el lehet érni. Vagyis ha fogkrémre vágysz, nem egy szép, hosszú IUPAC-megnevezéseket tartalmazó listát kapsz, mert azt úgysem érted, hanem egy csillogó mosolyú, boldog embert, aki azért érzi ilyen marha jól magát, mert az adott márkájú fogkrémet használja. Ezt érti mindenki: megveszed a fogkrémet, azt' neked is ennyire jó lesz. A "Sodium laureth sulfate" jelentését meg keresgélheted a Zöld Könyben (vagy a pirosban, mit tudom én), eltart egy darabig, mire rájössz, miért jó neked, hogy azzal (is) mosod a fogadat.

Itt van az indok, hogy miért nem mutatják Melós Jóskát a reklámban. Egy éjszakás műszak után hullafáradt, koszos, elgyötört melóssal semmit sem tudsz eladni. Pedig lehet, hogy őszintébb, mint a hófehér szobában hófehér ágyneműt bevető hófehér ruhás anyuka (lásd még: Richard Clayderman videoklipjeinek képi világa, mint a hányás egyik legfőbb kiváltó oka), csak míg anyuka jól néz ki és szívesen szeretnél olyan boldog lenni, mint ő, addig Melós Jóskára nem nagyon akarsz hasonlítani. Jogos: reggelente szívesebben vetnéd be mosolyogva az ágyat, mint hogy az egész éjszakás b***ogatás után fáradtan próbáld levakarni magadról az olajos retket.

2016. ápr. 12. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!