Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » A maggi reklámokban a termék...

A maggi reklámokban a termék lógót miért kék csibének nevezik, amikor jó látható, hogy az nem is csibe, hanem tyúk?

Figyelt kérdés

2015. nov. 12. 21:38
1 2 3 4
 1/34 anonim ***** válasza:
62%
Mert az emberek nem tudják mi a különbség. A csibe meg "cuki".
2015. nov. 12. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/34 A kérdező kommentje:
Ha a csibe cuki, akkor a lógón csibe szerepeljen, ne tyúk.
2015. nov. 12. 21:55
 3/34 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem is az lehet, amit az első mond. S nem mindenkit érdekel annyira a hitelesség, valóság, igazság, mint téged, kedves kérdező.

Filmekben is akkora bődületes tudománytalanságok vannak... Pl. a velociraptor egy aprócska, igen tollas jószág volt, ennek az első részét még tudták is akkoriban, mikor az első Jurassic Park film született, de az nem hatotta meg a készítőket. Fogták az egyik raptor nagy méretét, egy közepes raptor hozzávetőleges kinézetét, a picike raptor nevét, a legokosabb mai dinoszauruszok (madarak) értelmi képességeit s voila. S ez csak egyetlen óriási hiba a filmből...


A reklámok pedig általában alacsonyabb színvonalon mozognak, mint a népszerű filmek.

2015. nov. 12. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/34 anonim ***** válasza:
90%

mert tyúkkal elég hülyén hangzana a dalocskájuk

kék tyúk a maggitól a főzés öröm vele bármikor :)

csibével azért jobb :D

2015. nov. 12. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/34 anonim ***** válasza:
92%
Talán azért, mert az elég hülyén hangzana a dalban, hogy kééktyúk a Maggitól. A tyúkot pedig nem fogja a svájci Nestlé cég a kevedért csibésíteni, csak azért, hogy a magyarországi reklámban meglegyen a zoológiai hitelesség.
2015. nov. 12. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/34 anonim ***** válasza:
100%

Logó és nem "lógó" :) Ez is legalább akkora különbség, mint a csibe vagy a tyúk.

Még a valódi, fotózott , reklámozott termékek mellé is általában odaírják,hogy " a kép csak illusztráció ", nehogy a vevő reklamáljon, hogy nem úgy néz ki a valóságban...

2015. nov. 13. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/34 anonim ***** válasza:
100%
Ahogy az ötös mondja. Ez nem egy rossz elnevezés, egyszerűen csak az eredeti elnevezést a reklámdalocskában így sikerült fordítani, hogy kijöjjön a ritmus. Akár azon is fel lehetne akadni, hogy miért kék az a csibe/tyúk, amikor ilyen a világon sincs.
2015. nov. 13. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/34 anonim ***** válasza:
100%
Lehet, anno tényleg kék csibe volt, csak mire befutott a biznisz és ismert lett, addigra már megöregedett és tyúk lett szegényből. :D
2015. nov. 13. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/34 A kérdező kommentje:
A reklám legfőbb funkciója, hogy bizalmat építsen ki a vevőben a termék iránt, na már most még csak a csomagolásnál járunk, és már is nem fedi a valóságot és még a csomagoláson belüli termékről szó sincs, ez a bizalom építés elég nehezen fog így megvalósulni. Sajnálom, hogy sokan csak ész nélkül nézik a reklámokat, akiknek a tudatán a reklám akadálytalanul hatol át és csak annyit mondanak, hogy nem mindegy, hogy mi van a reklámban, tyúk vagy csirke?! Hát nagyon is nem mindegy, legalább is a gondolkodó ember számára biztos nem, mert ilyen erővel az embernek bármit eladhatnának a legszínvonaltalanabb stílusban is. Az, hogy ez egy külföldi reklám honosítása magyar nyelvre és hogy a tyúk szócska helyett, nem tudták kiegészíteni a reklám szövegét egy olyan kifejezéssel, ami kompatibilis a dallammal, az pedig a magyar marketinges szakemberek diadala. Mivel sokat kellett volna gondolkodni rajta, hogy mi legyen a jó hangzás érdekében, ezért jó az úgy, úgy se számít ez alapon maradt a csibe, a lényeg, hogy a vásárló fülében elültessenek egy kellemes dallamot, ami majd a boltok polcain aktiválódik, amikor nem tud dönteni, hogy melyik leveskockát is vegye meg. Sajnálom, hogy az embereknek nagyon is mindegy, hogy mit hallanak a tvben és esztelenül vagy elhiszik, vagy fel sem tűnik nekik, vagy ha még is, akkor sem számít az, jó az úgy ahogy van alapon. Jó lenne kicsit gondolkozni, amikor a média, a bulvár vagy a reklámok világába csöppen az ember és nem csak nézni, hanem figyelni is. Számomra viszont teljesen mindegy, hogy logo, vagy lógó vagy lógo, vagy logó, mivel én nem reklám szakember vagyok és nem terméket népszerűsítek. :D
2015. nov. 13. 19:43
 10/34 anonim ***** válasza:
100%

Akkor mi a gondod ? Tényleg vannak hülyébbnél hülyébb reklámok, de a kék csibére inkább felkapja a hallható/néző/vevő a fejét, mintha az lenne hirdetve, hogy egy vén barna kotlós... :)

Hidd el a marketingesek tudják, mire buknak a potenciális vevők.

2015. nov. 14. 07:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!