Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Miért meglepő egyes HR-esek...

Miért meglepő egyes HR-esek számára, ha nincs SAP tapasztalatom, mert nem minden cégnél használják ezt a rendszert (a nagyok sem, és ahol van, ott sem minden részlegen)?

Figyelt kérdés
Tudom, nem mind, de pont belefutottam ilyenbe, de meglepődött, hogy én még nem dolgoztam SAP-ban, csak emiatt estem ki a rostán, mert ez elvárás lett volna, és a szakmai szint, amiben én még kezdő vagyok, nem lett volna akadály.
2016. nov. 25. 12:15
 1/7 anonim ***** válasza:
A hr-esek mind ostobák kb. semmihez nem értenek.
2016. nov. 25. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ha ez elvárás, akkor benne kellett volna lennie az álláshirdetésben. Ha nem volt benne, akkor hülye a HR-es hogy meglepődött. Ha meg benne volt, és te úgy jelentkeztél, hogy ezt tudtad, akkor viszont joggal lepődött meg.
2016. nov. 25. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Nem én jelentkeztem, engem hívtak.
2016. nov. 25. 20:56
 4/7 anonim ***** válasza:

És melyik SAP?

Mert pl. a Business One egész más, mint egy SAP R/3. Amúgy meg mégis milyen marha nagy tapasztalat kellhet SAP-ból?

Ügyviteli szinten kattintgatós cucc, sokkal egyszerűbb, mint egy Excel. Gondolom, nem arra voltak kíváncsiak, hogy tudsz HANA modulokat írni, vagy ABAP riportokat.

2016. nov. 25. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Fogalmam sincs, mi érdekelte őket, de csak emiatt nem hívtak be mégsem, mert eddig egy munkahelyemen sem használták ezt a rendszert, és így én sem használtam még. De nem is értem, ha használtam volna már, akkor feltüntetem pl. az önéletrajzomban, ezek szerint azt sem sikerült alaposan átolvasnia annak, aki hívott. :-) Én legalábbis, ha HR-es lennék, és vannak bizonyos elvárások, akkor kifejezetten olyan jelölteket keresnék, akiknél ez a tapasztalat, tanulmány valahogy fel van tüntetve. Vagy rosszul gondolom? :-)
2016. nov. 26. 23:11
 6/7 anonim ***** válasza: