Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Sok kórháznak minek telefon?

Sok kórháznak minek telefon?

Figyelt kérdés

Én ezt komolyan nem értem.

Velem is számtalanszor előfordult, ismerőseimmel is (mind másik kórházban), és még szemtanúja is voltam ennek.


A telefont az esetek 99%-ában fel se veszik, vagy hagyják 10-15 percig is csörögni. Időpontot akartam kérni, mondták, hívjam fel őket XY számon. Megtettem egy nap 4-szer, sosem vették fel. Felhívtam azt a részleget, ahol majd kivizsgálnak, ott elküldtek a halálba, hogy ne zaklassam őket, meg nem őket kell hívni, ha időpont kell.

Ismerőseimmel ugyanez volt. Telefont 10-ből 9-szer nem veszik fel.


Viszont egyszer bent voltam abban a kórházban, ahol a kartonozót kellett felhívjam.

És a saját szememmel láttam, hogy nyugodt szívvel beszélgetnek meg nevetgélnek az asszisztensek, meg az ügyfélszolgálatosok (ismertem őket, tudtam hogy ők vannak ott), a telefon meg már 10 perce ordít mellettük, és nem veszik fel! Majd elmentek máshová, azt is beszélgetve, a telefon meg csak csöngött és csöngött.


Természetesen nem azt mondom, hogy ez az átlag, de minek nekik egyáltalán telefon, ha fel se veszik? Ismerősöm is mesélte, hogy szinte lehetetlen volt elérnie a kórházat telefonon, mert sosem vették fel, meg 20 percet várakoztatták, pedig őt is elküldték, hogy telefonon kérjen időpontot.

Amikor rákérdeztem, hogy miért nem veszik fel, még én voltam a hülye meg türelmetlen, mert ők egyrészt mindig felveszik, másrészt nekik annyi dolguk van.....persze beszélgetni 20 percekig van idejük.


Nem provokálni akarok, de ezt nem értem.

Vagy én gondolom rosszul, és "illene" a telefont 10-20 percig is tartani?

Ti mit gondoltok?


Veletek már történt ilyen, vagy csak én vagyok ilyen "szerencsés"?

Mit lehet ilyenkor csinálni?



2017. ápr. 12. 07:47
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
34%
Ha személyesen elmész időpontot kérni, látni fogod, hogy egyetlen agyonhajszolt nőci előtt 25 km-es sor áll, és mellette csöng a telefon. Átlagban 5 beteg után nyúl a kagyló után. Aztán amikor felveszi, neki kell hallgatnia a méltatlankodás, hogy miért csak októberre tud időpontot adni, és hogy képzeli, hogy addig várjon a beteg. Mintha ő tehetne erről.
2017. ápr. 13. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

"Ha személyesen elmész időpontot kérni, látni fogod, hogy egyetlen agyonhajszolt nőci előtt 25 km-es sor áll, és mellette csöng a telefon"


Ez nem minden esetben így van, sőt.

Nagyon sok helyen egyszerűen nem foglalkoznak a telefonos hívásokkal, még akkor sem, ha kötelességük lenne, mert úgy vannak vele, hogy "majd bejön személyesen, ha kell valami". Tapasztalat. Nekem se okmányirodában, se a kórházban, se egy cégnél nem vették fel a telefont szinte soha. Ha meg megtette valaki, 2 perc alatt lerázott, hogy ne zavarjam őket, fáradjak be, ha akarok valamit.

Ha meg nagyon sok a dolguk, akkor minek van telefonos szolgáltatás?

2017. ápr. 17. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
Nálunk is hagyták csak csöngeni.
2017. jún. 16. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!