Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ha tartós munkanélküliként...

Ha tartós munkanélküliként csak gyár jut, de nem akarok gyárba menni, akkor mit tegyek?

Figyelt kérdés
"Pályakezdő vagyok", érettségi óta dolgozom. Eddig csak gyárban dolgoztam, éppen ezért tudom, hogy én olyanba soha többé nem megyek.

2019. febr. 18. 19:44
 1/7 anonim válasza:
100%
Tanulj szakmát vagy iratkozz be felsőoktatásba.
2019. febr. 18. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
59%
Mi az, hogy csak "gyár jut"? Nincs a környéken semmi, csak gyár? Mert ha igen, akkor nincs mit tenni, viszont azért nem hinném. Valami mindenhol van. Voltál már bent a munkaügyi központban?
2019. febr. 18. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
53%
Meki?
2019. febr. 18. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Mégis, milyen elképzeléseid vannak szakmma nélkül?

.

"én olyanba soha többé nem megyek."

Nem kell gyárban dolgoznod.

Betanított munkás lehetsz kisebb-nagyobb maszek cégnél.

Ott majd más nem fog tetszeni.

2019. febr. 18. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
OKJ képzéseknek nézz utána. Estin is lehet csinálni. Onnantól már lesz szakmád, nem csak gyárban kapsz majd munkát.
2019. febr. 18. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Üdv egy sorstársad.

Az érettségi mellett van 4 szakmám, de én is csak gyárban tudnék elhelyezkedni csak. 8 hónapja munkanélküli vagyok.

Néha gyárakban is ki lehet fogni jó helyet.

Viszont a nagyja 3 vagy 4 műszakosak, na ez az amit el szeretnék kerülni.

2019. febr. 19. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Bs jogsi ? Esetleg letenni c-re vagy utána kamion.Esetleg valami futárszolgálat(gls dpd ilyesmi)vagy ételszállítás.

Vagy targoncázás ? Konyhai kisegítő,építkezésen segédmunkás,raktáros...Hirtelen ilyesmik jutottam eszembe.

2019. febr. 22. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: