Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Miért nem tanítják az iskolákb...

Miért nem tanítják az iskolákban a toleranciát és egymás szeretét a sok felesleges lexikális tudás helyett ?

Figyelt kérdés

Szerintem iszonyúan kevés szó esik a tiszteletről, a másik ember szeretetéről. Aztán csodálkozunk, ha csupa szociális analfabéta kerül ki a nagyvilágba és az első adandó alkalommal átvágják és becsapják az emberek.


Konliktuskezelésről nem is beszélve.



2021. márc. 24. 12:33
1 2 3 4
 31/37 A kérdező kommentje:
30: Én nem azt mondom, hogy nincsenek ilyenek, de a temérdek lexikális tudás mellett akkor is kevés hangsúly van rajta, szerintem.
2021. márc. 24. 14:22
 32/37 anonim ***** válasza:
84%

Persze, például ezzel sok mindent tanul a diák az erkölcsről meg hasonlókról a diák, akinek éppen pépes állapotban folyik ki az agya a fülein keresztül miközben ezt olvassa:

"Látjátuk feleim szümtükhel, mik vogymuk: isȧ, por ës homou vogymuk. Mënyi milosztben terömtevé elevé miü isëmüköt Ádámot, ës aduttȧ valá neki pȧrȧdicsumot hȧzoá. Ës mënd pȧrȧdicsumben valou gyimilcsëktűl mondá neki élnië. Hëon tilutoá űt igy fá gyimilcsétűl."

2021. márc. 24. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/37 anonim ***** válasza:
76%
Félreértés ne essék, nem vallási középiskolában volt ez tananyag.
2021. márc. 24. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/37 A kérdező kommentje:
32: Haha 🤣🤣🤣😅😅😂😂😂
2021. márc. 24. 14:31
 35/37 A kérdező kommentje:
Aki a vallásos iskolákat hozta fel, sajnos ott is van sok selejtes ember és azért ott is vannak piszkálódások, gúnyolódás, egymás kiszekírozása stb....
2021. márc. 24. 14:34
 36/37 anonim ***** válasza:
100%

Van egy "tanulási piramisnak" nevezett ábra, ami azt mutatja be, hogy a leadott anyag hány százaléka marad meg az emberekben a különböző tanítási módszerekkel:

[link]


Teljesen világos, hogy az a leghatékonyabb, amikor aktívan részt veszel a cselekményben és akár csapatban is dolgozhatsz. Egy alap műveltségre mindenkinek szüksége van (pl. írás, olvasás, matematikai műveletek) és ezeket nem baj, ha az iskolarendszer szigorúan számon is kéri. Én ezt a hagyományos rendszert egészíteném ki a következőkkel:

- Segíteni a diákoknak megtalálni, hogy miben a legjobbak;

- Csapat feladatok (prezentációk, házi dolgozatok, valami fizikai dolognak az elkészítése stb.) Ezzel egyébként az erkölcsi értékek is fejleszthetők: aki semmit nem tesz hozzá a közös munkához, vagy kifejezetten rombolóan hat a csapaton belül, annak a csapat adhat nulla pontot is;

- Egy téma kiscsoportos megbeszélése (ilyen létezik szerencsére);

- A Beugró című műsorból ismert feladatok a tananyag kapcsán;

- Ez főleg az oktatón múlik, de: minden tantárgyból először a gyakorlati hasznot szemléltetni, majd utána rátérni az elméletre.

2021. márc. 24. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/37 anonim ***** válasza:
100%
Van benne igazság, amit mondasz: érzékenyítő tréningek szoktak lenni isikben, de ez kevés. Talán valahogy a tanárok is bele vannak fáradva az állandó rendrakásba, amiben többnyire sikertlenek.
2021. márc. 24. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!