Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Mi értelme volt a magyar...

Mi értelme volt a magyar irodalom óráknak? 30F

Figyelt kérdés
Sosem értettem. Verseket, könyveket "elemeztünk", pontosabban leírtuk amit a tanár mondott és azt magoltuk meg majd mondtuk el feleléskor vagy dolgozatkor. Verseket kellett megtanulni, de hogy minek... Okl. mérnök vagyok, mielőtt valaki lehülyézne. A kötelezőket sem értettem, mert az ilyen förmedvények teljesen elveszik a diákok kedvét az olvasástól, nekem elvette anno, de ma már több éve minden nap olvasok, heti egy könyvet kivégzek, ha jó akkor 2-3 nap :D.
2015. jan. 28. 10:56
 1/10 anonim ***** válasza:
50%
Egyetértek veled, pedig én magyar tanár vagyok! A legjobban a Walesi bárdokat utálom feladni, semmi értelme megtanulni azt a verset. Sajnos, amíg meg van kötve a kezünk a tanmenettel, addig így is marad és nem lesz pl. Harry Potter elemzés irodalom órán. De Pl. Petőfi verseit szeretik a gyerekek. Az a baj, hogy nem halad a világgal a magyarországi tanmenet. Ez elmondható szinte az összes tantárgyról. Pl. mikor használod a kétismeretlenes egyenletet a hétköznapokon?
2015. jan. 28. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Nekem egyedül a Walesi bárdok tetszettek irodalomórán :DD De azért azt sem tudom, mert csakazért sem tanultam meg...
2015. jan. 28. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Nekem is a walesi bárdok tetszik a legjobban,pedig én se vagyok nagy vers tanuló :)

17/f

2015. jan. 28. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 Adam_Hack ***** válasza:
54%
Drága barátom, a világon semmi. Gyakorlatilag a valós életben hasznosítani nem tudod, taníthatnának értelmesebb dolgokat is, pl 3 ilyen b*zi semmitérő tantárgy helyett, csak egyet mondok,az egészségről!! és annak megörzéséről!!
2015. jan. 28. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
77%