Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Kedves tanárok titeket nem...

Kedves tanárok titeket nem zavar az, ha ezen az oldalon gyakran szidnak vagy esetleg lemondanak titeket? Ti erre miket szoktok reagálni, esetleg hozzászólni?

Figyelt kérdés

2017. jún. 8. 18:59
 1/4 anonim ***** válasza:
78%
Én tanár vagyok. Általában kíváncsi vagyok az ilyen jellegű kérdésekre. Az talán nem meglepő, hogy a legtöbb ilyen kérdésben valamiért szidják az adott oktatót, de ez engem különösebben nem izgat fel. Néha hozzászólok ilyen jellegű kérdésekhez, igyekszem korrekt választ adni független attól, hogy melyik félnek van igaza a kérdésben. De volt már arra is példa, hogy valakinek privátban adtam segítséget, mint tanár.
2017. jún. 8. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
82%

Őszintén szólva engem szokott zavarni. Mondjuk leginkább az, hogy nem is lehet általában nekik érvelni, tehát ez nem valami értelem szülte következtetés, hanem valami sérelem miatt van, amit így "torolnak" meg.

Élőben ritkábban találkozok ilyennel, ha igen, akkor azt megtudjuk beszélni, és ott is valamilyen sérelemre vezethető vissza a negatív vélemény.


Ha online történik, akkor megpróbálok érvelni- bemutatni a másik oldalt. Ha érzékelem, hogy nagyon nagy a sötétség, akkor általában még a hozzászólás is elmarad, és inkább tovább lépek róla.

2017. jún. 8. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
ezen az oldalon mindenkit szidnak.
2017. jún. 8. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Úgy gondolom, ez kulturális dolog. Elég ritka az, aki csak azért jönne fel ide, vagy akár facebookra, hogy kiírja, mennyire elégedett a tanárával. Azt általában személyesen szokták kifejezni.


Aki lehúzó kommentet ír, az általában megértést vár azoktól, akik olvassák. Az, hogy mennyire jogos a lehúzás, más kérdés. :)