Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » A TESCO-ban miért kell megaláz...

A TESCO-ban miért kell megalázni a vásárlót?

Figyelt kérdés

Ma vettem volna egy terméket, amiről kiderült a kasszánál, hogy nem ismeri fel a vonalkodót a gép. Erre elveszi tőlem az eladó és hiába kérem azt, hogy legalább lefotózhassam, nem adja oda.


Erre odahívja a biztonsági őrt, hogy szóljon rám, hogy nem lehet fotózni itt.


Utána felajánlják, hogy nézzük meg hátul a polcon, hogy nincs ott sem kirakva már hozzá címke, mert leszedték és nem értékesítik.


Hiába kértem a panaszkönyvet, ahelyett mehettem hátra a polchoz és nézhettem meg, hogy mit nem lehet megvásárolni, hiába volt kirakva.


Ilyenkor kinek kellet volna szólnom? Érdemes írni az ügyfélszolgálatuknak?



2018. okt. 29. 23:14
1 2 3 4
 1/37 anonim ***** válasza:
98%
a panaszkönyvet kötelesek odaadni. amúgy nem nagyon tudsz mást csinálni, amit nem árulnak, azt megvenni sem lehet. lehet elfelejtették levenni a polcról a terméket
2018. okt. 29. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/37 anonim ***** válasza:
71%
Mi a fenének akartad lefotózni? És hol itt a megalázás?
2018. okt. 29. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/37 A kérdező kommentje:

Bizonyítéknak akartam lefotózni.

Így most nincs nyoma a polcon már, így nem lehet bizonyítani, hogy ott volt.


A megalázás meg az, hogy elveszi a kezemből és utána eltakarja a kezével és a testével, mintha valami ovistól kellene félteni a terméket.

Aztán odahívja a biztonsági őrt, hogy szóljon rám, nehogy elővegyem a telefonom fényképezni.

Aztán meg hiába kérem a panaszkönyvet elindul hátra a polchoz, hogy a panaszkönyv helyett mutassam meg, hol vannak kirakva.

2018. okt. 29. 23:40
 4/37 anonim ***** válasza:
58%
Miért kell ilyen hiperérzékenynek lenni? Ebben mégis mi volt megalázás?
2018. okt. 29. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/37 anonim ***** válasza:
98%

A Tescóban tényleg nem lehet fényképezni, ez ki is van írva a bejárati ajtóknál.


Sajnos nagyon gyakran előfordul, hogy a nem hétköznapi használatú termékek (pl. bögrék, párnák, mesekönyvek, kutyaágyak, növénytápszerek, illóolajok stb.) esetében nem működik a vonalkód. Ez elképesztően bosszantó lehet, de sajnos nem a pénztáros/önkiszolgálóban álló eladó tehet róla. Egyszerűen nincs benne a rendszerben, vagy törölték onnan, vagy hibásan vitték be, vagy a vonalkód van megsérülve stb. - végülis lényegtelen; ami fontos az az, hogy a vevő nem tudja megvenni, vagyis az üzlet a legalapvetőbb tevékenységi körét sem tudja ellátni.

Tehát megértem, ha dühös/csalódott lettél, de ilyen esetekben valóban nincs mit tenni. Csak maximum akkor, ha a vonalkód meg van sérülve, mert akkor vissza lehet menni egy másikért; ám, ha a vonalkódot nem találja a gép, akkor akármennyiért visszamehetsz, egyet sem fog felismerni - kvázi a termék eladhatatlan. Ha életbevágóan fontos a termék, akkor azt lehet tenni, hogy a biztonsági őr kíséretében elfáradsz a vevőszolgálati pulthoz, az ott lévő személyzetnek átadod a terméket, és megkéred, vigyék be a gépbe, s majd az általuk meghatározott idő után (pár óra/másnap) visszajössz az üzletbe, hogy meg tudd venni. Nyilván ez óriási macera, de sajnos ez az egyetlen módszer. Mert aminek nincs ára, azt értelemszerűen nem lehet eladni.


Azt továbbra sem értem, miért akartad lefényképezni. Bár akármi is vezetett volna erre, árucikket fényképezni valóban nem lehet.


Nagyon sok pénztáros/eladó szokott igen bunkón és érdektelenül viselkedni. Emögött meg lehet említeni a végtelen monotonitást, bizonyos vásárlók bunkóságát, alulfizetettséget, és a legtöbb Tescót jellemző, fagyos kollegiális légkört (mindenki áskálódik mindenki ellen, de azért mosolyognak egymásra.) Ennek ellenére a jogszabály szerint kötelesek számodra átadni a panaszkönyvet.


Sajnálom, hogy ez történt. Azt mondanám, 90%-ban az üzlet felelőssége, neked csak a fényképezést kellett volna mellőznöd.



egy Tescós dolgozó

2018. okt. 29. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/37 A kérdező kommentje:

Nagyon is, hogy volt ára. Tegnap még kint volt belőle egy csomó, meg az árcédulák is.

Ma estére már csak egy példány maradt viszont.

Megjegyzem, tegnap este sem vitte a vonalkód, de két kisebbett lehúztak a gépen (így az ár ugyanannyira jött ki) és így elvihettem.


Legközelebb előre fényképezek, ha gyanús valami.

2018. okt. 29. 23:51
 7/37 anonim ***** válasza:
80%
De minek akartad lefotózni?
2018. okt. 30. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/37 A kérdező kommentje:

Hogy meglegyen a név, a címke, a márka, a kiszerelés. Minden.


Mert utánanéztem volna más TESCO-ban, vagy más üzletben.


Így meg már azt sem lehet bizonyítani, hogy egyáltalán itt, ebben az üzletben volt ilyen termék.

2018. okt. 30. 01:02
 9/37 anonim ***** válasza:
81%
Ha előző nap vettél belőle, akkor már megvan a név, marka, kiszerelés, minden. Nem kell fotózni. Itt te voltál a probléma, nem a Tesco
2018. okt. 30. 04:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/37 anonim ***** válasza:
73%

Előre is elnézést minden bolti eladótól, de az elmúlt években a bolti eladó munka nagyon lecsúszott.

4 hónapos OKJ-kkel dolgoznak ott iszonyú bunkó emberek.

Azért merem ezt írni, mert anyám is boltban dolgozott, és 30 éve kimondottan jó szakmának, jó munkahelynek számított a bolt.

Anyám soha meg nem engedte volna magának ezt a most dívó stílust még a 90-es években, a kolléganői sem, "a boltos van a vevőért" ez alapigazság.

Most úgy beszél veled a boltos, mint a ronggyal.

Lehet lepontozni!

2018. okt. 30. 05:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!