Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » TESCO-nál rendelt házhoz...

TESCO-nál rendelt házhoz szállításkor, ha nincs lift, kötelesek-e felvinni az árut a 3. emeletre?

Figyelt kérdés

Lift nélküli házban éltem évekig, ott soha nem volt probléma, felhozták az árut a 3. emeletre a lakásom ajtajáig.

Most liftes házban élek, szintén a 3. emeleten. A múltkor megérkezett a TESCO futár, a lift nem működött, elromlott. Erre közölte, hogy ő nem hajlandó felvinni az emeletre az árut és visszavitt mindent a raktárba.

Nem értem, mert a futároknak van olyan eszközük, amelyikkel fel tudják vinni. Szóval, nem kézben viszik.


Mielőtt rám támadna mindenki, hogy miért nem vittem fel én, tájékoztatásul közlöm, hogy gerinc és térd problémák miatt. Ezért is költöztem liftes házba.



2023. ápr. 14. 01:59
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
87%

Ajtóig kötelesek vinni, szóval neked van igazad és jelezd az ügyfélszolgálaton.


Nyilván okkal rendelem lakásig! a nehéz hozzávalókat, mégpedig, hogy ne nekem kelljen pl. a karton tejet, meg cukrot, etc. elcipelni.


Az meg az én hibám, hogy elromlott a lift, bocs, oldd meg, azért (is) fizettem.


De hadd ne nekem kelljen már nőként tízkilókat felcipelni, csak mert a futár lusta.

2023. ápr. 14. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
87%
Mellesleg, ha ne adj isten kificamítom a lábam, akkor legalább 4 napon át nem eszek, mert a tahó futás lerakja az előtérbe a cuccot, onnan meg oldjam meg magam a lakásba felvitelt? Nemár...
2023. ápr. 14. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
92%

Fel kellett volna.


"A Kiszállítási Asszisztens kiszállítja a Bevásárlásomat az ajtómig?

Igen, a Kiszállítási Asszisztens egészen a lakásod/házad ajtajáig szállítja a Bevásárlásodat. Irodaházak, vagy olyan épületek esetén, amelyekben a belépés biztonsági ellenőrzéshez kötött a Tesco a kiszállítást főszabály szerint a főbejáratig vállalja."


[link]

2023. ápr. 14. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat. Beszéltem a TESCO ügyfélszolgálattal, elnézést kértek. Valóban a lakásom ajtajáig kötelesek szállítani a megrendelt árut.


Viszont nem értem azokat, akik azonnal rám támadtak azzal, hogy lusta vagyok és cipeljek fel mindent egyedül. Azt kívánom nekik, hogy kerüljenek ilyen helyzetbe, amilyenben én vagyok most, hogy jajgatva kelek fel a wc-ről, mert úgy fáj a derekam, hogy ordítani tudnék!

2023. ápr. 14. 14:30
 15/19 anonim ***** válasza:
93%
Ne foglalkozz azokkal akik rád támadtak. Itt azok szokták így kiélni magukat, akik a való életben megszólalni sem mernek, teljesen el vannak nyomva.
2023. ápr. 14. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
94%

1-4., és 6.

Ha taxit rendelek, vezessem magam az autót? Ha készételt rendelek házhoz, akkor magam főzzem meg?

Tudjátok, van egy szolgáltatás, és annak van egy díja. Nem is kevés! Aki házhoz rendel termékeket, okkal teszi. És nem az áll a szerződésben, hogy három utcával arrébb dobjuk ki az út szélére a vackod, hanem az ajtódig visszük. Ezt fizeti ki, aki megrendeli a szolgáltatást.


6.! Idéznék egy régi tévésorozatból:

„Ha a hülyeség fájna, maga nem biztos, hogy ordítana.”


Érdekes lenne tudni, hogy a futár mit jelentett le.


A vevő elállt a vásárlástól? Nyilván rá fognak kérdezni, miért vitt vissza mindent. A romlandó dolgok jó eséllyel kuka.

A pénzt visszautalták?

Ha én lennék a főnöke, akkor utolsó munkanapja lett volna az illetőnek. Ha külső szállítócég, akkor annak jelezném.

Azonnal hívni kellett volna a Tescot, de a kaputelefonba is figyelmébe kellett volna ajánlani, hogy baj lesz.

Egyébként tapasztalatom szerint a cég különösen ügyel a házhoz rendelt termékek minőségére, állapotára. Mindig kapok érdeklődő levelet is, mennyire vagyok elégedett a szolgáltatással.

2023. ápr. 14. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 A kérdező kommentje:

A futár állítólag vissza vitte az árut a raktárba. Nem tudom mikor, mert nyilván máshova is ment árut szállítani a telepakolt teherautóval.

16 órakor távozott a címemről.


Felhívtam a TESCO ügyfélszolgálatot, az ügyintéző meglepődött a történteken és azt mondta, fel kellett volna, hogy hozza a futár az árut, a 3. emelet még nem számít magasnak. Más lenne a helyzet, ha 8. vagy 10. emeleten lenne a lakásom.

Elnézést kért és azonnal felhívta a szállító cég vezetőjét. Ezután visszahívott.


Újra elnézést kért és megígérte, hogy az árut újra kiszállítják 21 óráig.

Ez meg is történt.


Egy másik futár hozta el 20 órakor, nagyon kedves és segítőkész volt és, bár a kipakolás nem az ő dolga, ragaszkodott hozzá, hogy segítsen. Gondolom, szóltak neki, hogy igyekezzen.

Adtam neki jattot, végül is, nem az ő hibája, ami történt.


Ezek szerint nem a TESCO-val van a baj, hanem azzal az egy emberrel akinek, ahogy mondta, nem volt kedve felhozni az árut.

2023. ápr. 14. 19:22
 18/19 anonim ***** válasza:
68%

"vissza vitte az árut a raktárba. Nem tudom mikor, mert nyilván máshova is ment"

Az mindegy, van a járművekben hűtő és fagyasztó is...


"Ezek szerint nem a TESCO-val van a baj"

Nem, és nem is a DoDo-val (ha arra felé is ők szállítanak). Ilyen illetők meg bármikor bárhol előfordulhatnak. Rendes volt a Tesco.

2023. ápr. 14. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
60%
Azért rendel bárki bármit házhoz, mert CSAK. Ilyen egyszerű.
2023. ápr. 15. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!