Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Jártatok már úgy, hogy a...

Jártatok már úgy, hogy a Wolt-nál nem tudtátok aktiválni a wolt+ szolgáltatatást ?

Figyelt kérdés

Kétszer próbálkoztam, mindkét alkalommal jóváhagytam a bankom mobilappjában a tranzakciót, ami után meg is jelent a sikeres tranzakció jelzés. Tehát ott minden rendben ment.

A Wolt-nál viszont hibaüzenet jelent meg.

Az ügyfélszolgálat vagy nem akar, vagy nem tud segíteni mi lehet a probléma, csak annyit mondanak, próbálkozzak másik bankkártyával.

Ez az egy kártyám van, nem tudok mással is próbálkozni.És a bankkártyámmal minden rendben van

A wolt rendszerben is ez van elmentve, automatikusan megy vele a fizetés.

Utána a fodoora-nál aktiváltam ugyanezt a szolgáltatást, ott azonnal sikerült.

Viszont a foodorát annyira nem kedvelem, szóval szívesebben rendelnék a Wolt-ról.

Van valami ötlete valakinek, miért nem sikerül náluk az aktiválás ? Hátha valaki jobban képben van mint az ügyfélszolgálati munkatársaik.



2023. aug. 31. 19:48
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!