Kezdőoldal » Ételek, italok » Konyhai praktikák » Hogyan kell karamellizálni a...

Hogyan kell karamellizálni a hagymát?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok főzés terén, ezért gondoltam inkább megkérdezem. Szóval ezt szeretném ma elkészíteni, mindent be is szereztem... [link]


Az első kérdésem...azt írja a hús felét elősütjük...tehát nyersen kell feldarabolni vagy épp, hogy elősütés után? A másik meg azt írja, hogy karamellizálni a hagymát, azaz dinsztelni?


Köszi előre is ha valaki tud segíteni!



#carbonnade
2013. okt. 9. 13:33
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
38%
A hagyma karamellizálása márpedig az, hogy teszünk hozzá cukrot is! Nagyokosok!
2013. okt. 9. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:

Szerintem ezért nem kell összekapni, nem érdemes. Én hibám, ilyenről még nem hallottam, hogy megcukrozni, my bad.

Valaki így szokta, valaki másként. Ennyi. Mindenkinek köszi a választ. Ma megcsináltam amúgy és tényleg nagyon lassan karamellizálódott, ugye cukor nélkül csináltam, de nagyon finom lett. Elégedett voltam a végeredménnyel.


Még egyszer köszi.

2013. okt. 9. 21:58
 13/15 anonim válasza:
Én ma próbáltam ki és vajon póréhagymát is lehet karamellizálni!
2014. júl. 30. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim válasza:

hamár karamellizált hagyma :D


[link]

2015. ápr. 8. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 Springfield01 válasza:

Karamellizált hagyma cukor hozzá adásával készül. Igy tanitják, szakács vagyok.

Ne irjatok már hülyeségeket.

2016. dec. 31. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.