Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Vendégül kell látnom 8 embert...

Vendégül kell látnom 8 embert plusz aki még beesik. Mi tennnétek az asztalra?

Figyelt kérdés

Amolyan laktatós, hidegtálas vacsorára gondoltam. Mivel nincs nagy ebédlőnk ahová le tudnám őket ültetni.

Nem nagyon tudom mit főzzek, süssek.



2013. dec. 26. 21:24
 1/10 A kérdező kommentje:
Nem vagyok kezdő háziasszony, de vendéglàtásban kezdő vagyok. Karàcsonyra nem lett elég a süti, mert voltak beeső vendégek.
2013. dec. 26. 21:27
 2/10 A kérdező kommentje:

Elfelejtettem ami nagyon fontos: mennyit? Hàny féle hús étel, hàny féle köret, mennyi sós és édes süti legyen?

Másik nagyon fontos: babona. A társaság elég babonás, így szárnyas, hal kizárva.

2013. dec. 26. 21:32
 3/10 anonim ***** válasza:
hát én biztos sütnék valami húst ,rántott húst, vagy szezámmagost, gordont, fasírtot ,ilyesmit.
2013. dec. 26. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

A mennyiseget nem tudom,ez a vendegek etvagyatol es az alkalom jellegetol fugg.

Ha kicsi a konyha,akkor talalj a nappaliban is,hogy ne legyen tolongas sehol,illetve keruld a maszatolos, evoeszkozos eteleket.

Sos:fasirtgolyok, sajtpuffancs,roszti, sajtos-virslis leveles falatka, minipizza, turos gombafejek,kulonleges sajtok, sutotok szeletek.

Edes: barmilyen retes, isler-linzer-vanilias kifli, zserbo vagy mezes kremes, kokuszkocka, piskotatekercs,de a mezeskalacsot vagy a beiglit is elsutheted meg.

2013. dec. 26. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Amiket el tudok képzelni:

- parti szendvicsek (kis falatok, jó sok): lenne rajta sajt, többféle felvágott, piros arany, ketchup, saláta, uborka, paprika, paradicsom (szóval nem csak egyféle szendvics)

- hidegtál: franciasaláta, kaszinótojás, sonkatekercs, sült húsok

- gyümölcstál

- aprósütemények: mini linzer, mini isler, néró, kicsi pogácsa, kicsi sajtos rúd... amolyan teasütemény-szerűségek