Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Volt már negatív következménye...

Volt már negatív következménye annak, hogy panaszt tettetek?

Figyelt kérdés
Kaját rendeltem, a futár elsütötte a jó öreg "nem tudok visszaadni" trükköt, pedig még akartam is borravalót adni, nagyobb összegből kértem vissza. Így oda kellett adnom neki az összes pénzt. A kaja is értékelhetetlen volt, hideg, nem is küldtek el mindent, amit rendeltem. Gondoltam panaszt teszek. Netről rendeltem, ahol lehet véleményezni is, leírtam a véleményem. Be is telefonáltam, mert nem bíztam benne, hogy valaki tényleg olvassa is ezeket a megjegyzéseket, hölgy elnézést kért, és mondta, hogy majd felhív az üzletvezető. Felhívott egyszer, elnézést, bocsi. Majd felhív fél óra múlva, konkrétan leb*szós stílusban, hogy képzelem, hogy negatív véleményt írok az étteremről, gondoljak már arra, hogy mások is olvassák a bejegyzéseket, különben meg megkérdezte a futárt, tök mást mond, mint én, és különben meg nem jött át nekik a rendelésem teljesen, azért maradt ki egy kaja. Majd 1 hét múlva ismét felhívtak, ugyanebben a stílusban, hogy mondjam már el újra a sztorit, mert nem vág egybe az üzletvezető sztorijával, és különben is, hogy képzelem. Másnap ismét csörög a telefon, ugyanaz a szám, de már nem vettem fel. Nem írtam trágár, ócsárló kritikát, és visszautasítottam még aznap, hogy kiküldjenek egy plusz "ajándék" köretet, mert elmondtam nekik is, hogy nem ezért csináltam. Van pár olyan ismerősöm, aki tényleg mindenért reklamál, hátha kap valamit ingyen, én nem, csak annyit kértem, hogy legközelebb figyeljenek ezekre. Erre engem hívogatnak mai napig, és nemhogy a vendégnek mindig igaza van, de még le is vagyok cs*szve. Minek van akkor visszajelző rovat, ha nem bírják a kritikát? Volt már másnak is ilyen élménye?

2015. jan. 9. 19:31
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
47%

Ha rendszeresen, sokszor van visszatérő probléma, ugyanannál a melósnál, azt előbb utóbb kirúgják.

Ilyen egyszeri kritikát, vagy panaszt nagy ívben szarnak le.

Mégis, mit csinálnának?

Bárki bármit irkálhat vagy mondhat, mit csinálnának, minden beírásra 25 botütés?


Le se szarnak, 1 vendég ide vagy oda nem számít, sőt, nagyon sok helyen az üzletpolitika része megszabadulni a problémás vendégtől, mert ahogy mondtad, sokan visszaélnek ezzel, úgyhogy senki nem bánja, ha soha többet nem veszel onnan kaját.

2015. jan. 9. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
84%

Sem negatív, sem pozitív. A pizzát, amit rendeltem szinte soha nem azzal a feltéttel hozták ki, amit kértem, néha ráadásul szénné is volt égetve, értsd feketére, nem pedig úgy, hogy picit megkapta. Szóltam nekik többször, a válasz mindig egy "Tényleg? Bocsánat!" volt, aztán ugyanúgy elcseszték legközelebb.

Feladtam, nem rendelek többet onnan és kész.

2015. jan. 9. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Nem botütést vártam, nyilván. Sőt, azt sem akarnám, hogy bárkit is kirúgjanak miattam. A sztoriban pedig nem az volt, hogy leszartak 1 kósza kritikát, hanem hogy többször is, napokon át hívogattak miatta, kvázi számonkérve rajtam a véleményem. Ennél az is jobb, ha leszarják, már bocs.
2015. jan. 9. 19:55
 4/12 anonim ***** válasza:
100%

Igen, az meglepő, hogy hívogatnak, én általánosságban mondtam, hogy nem szokás ilyesmivel foglalkozni.

Gondolom komolyan vették, és ki akarták deríteni az igazságot, vagy nem tudom.

Minden esetre meglepő.


Milyen negatív következményre gondoltál?

2015. jan. 9. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

Számomra elég negatív, hogy úgy érzem, "megbüntettek" azért, mert panaszt mertem tenni. Minden egyes hívás során leszúrtak, hogy hogy képzelem.


Más negatív? Ismerősöm mekiben dolgozott, és hát van egy fura stílusa. Kisebb városban dolgozik, meg tudják jegyezni a többször visszajáró vendégeket. Az egyik ilyen törzstag egyszer panaszt tett rá a stílusa miatt, ő legközelebb beleköpött a szendvicsébe és a földön rugdosta "büntiből". Jó nagy paraszt dolog volt, az biztos, röhögve mesélte nekünk. Hát nem nevettünk.

2015. jan. 9. 20:37
 6/12 anonim ***** válasza:
85%

Nálam nem konkrétan ilyen esetben de egyszer és azóta utoljára volt.

Több ismerősöm is biztatott, hogy soha ne hagyjam magam, és mindig mesélték pozitív tapasztalataikat, hogy ha valami miatt reklamáltak tök normálisan elnézést kértek tőlük, meg az esetek 99%-ban kaptak valami "vigaszdíjat".


Én meg egyszer írtam egy panaszkönyvbe, mert tényleg tök bunkók voltak, és erre rá kaptam válaszként egy hivatalos levelet pár hét múlva, és szó szerint még én voltam lecseszve.

2015. jan. 9. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim válasza:
87%
Én nem kifejezetten étellel jártam, így mert azt egyből visszaküldöm, hogy csináljanak teljesen újat, mert nem ezt rendeltem. Ott nincs apelláta, az van, amit én mondok és úgy, ahogy én kérem. Nagyon ki tudok borulni, ha étkezésről van szó. Viszont a múltkor egy bakancsot vittem vissza a plázába, mert a 10 000ft-os lábbeli 3 hónap után tropára ment. Jó átvették, kivizsgálták, aztán mehettem is az eredményért. Ugyebár fél év garancia volt rá, de még engem cseszett le az üzlet vezető, mert én vagyok a csámpás, de érezzem megtisztelve magamat, hogy levásárolhatom az árát... Sajnos manapság olyan világot élünk, ahol örüljünk, ha be mehetünk a boltjukba és megtisztelnek minket a kiszolgálással...
2015. jan. 9. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
21%

Kérdező, akkor félre értettelek. Én azt hittem arra gondolsz, hogy a hibázóra nézve negatív következmény.


Ilyen zaklatás jellegű dolog, ahogy mondta, egyáltalán nem szokványos, igazából eléggé meg is lepődtem mikor olvastam, hogy napok múlva is felhívnak.

Nem hallottam még ilyenről, (pedig félig-meddig szakmabeli vagyok) és nem is éltem át ilyet.

Lehet azért nem hallottam még ilyenről mert vendéglátós vagyok, a pizzérián nagy részében meg oda tévedt kontárok vannak, mindenki tudja (valamennyire) a szűk munkakörét, de a vendéglátáshoz úgy általában közük sincs.


#6-os!

Ne csodálkozz rajta, hogy így jártál! :)

Tudod az ismerőseid a reklamációt úgy értették, hogy normális emberi hangnemben elmondják az észrevételeiket, és így valamire való hely értelem szerűen kompenzálja valahogy ezt a kellemetlenséget.


A panaszkönyv egy hivatalos dokumentum, minden beírtnak örökre nyoma marad, le kell láttamoztatni a jegyzővel, vagy fogyasztóvédelemmel, szóval nem gyerekjáték.

Egész konkrétan csak a bunkó f-kapalok intézik így az ügyeiket, kivéve, ha valami orbitális hiba történik, amit nem lehet helyileg orvosolni.

Szóval ha a panaszkönyve írogatsz, ne csodálkozz, ha nem kapsz semmi ajándékot.

Dolgoztam már olyan embernél, aki biciklipumpával verte meg a vendéget, mert beírt a panaszkönyve.


Egyébként valószínűleg a kérdező esetében is a publikus lehúzás okozta a zaklatást. A rossz hír gyorsan terjed, és sokba kerül egy vállalkozásnak.

Ezt nem mindenki hagyja megtorlás nélkül.

Talán jobb lett volna előbb telefonálni, és ha nem történik semmi kiigazítás, akkor írogatni.

És most nem több napos zaklatáson lennél túl, hanem egy jó pizzán.


De hát magyarok vagyunk, ez ilyen jelentgetős nép.

2015. jan. 9. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
90%

Hát ez azért megér egy homárposztot.

Viszont néhány tanács:

Ellenőrizd mit veszel át! Lehet összekevert csomag, stb. Ilyenkor, javaslom nézd meg a blokkot, hogy azon hány tétel szerepel. A zacskóba nézés és blokk ellenőrzés max egy perc. Ha valami nem stimmel rögtön szólj.

Ha nagyobb összeggel fizetsz, jelezd a diszpécsernek.

Ha nagyobb összeget nem tud(?) visszaadni, ne vedd át a terméket!

Ha bármi problémád van, akkor érdemes rögtön telefonálni.

Én pultos/diszpécser voltam, és a csomagok összeállítása is az en feladatom volt. Emberek vagyunk, bizony volt hogy hibáztam. De viszont voltak olyan vásárlók, rendelők akiktől fel tudtam volna robbani. Végül miattuk hagytam ott a munkát.

Az a szerény megfigyelésem, hogy minél kisebb egy cég, annál fontosabbak neki a vevők. A nagyobb, olykor franchise üzletek gyakrabban sz..rják telibe a vevőket, mint mondjuk egy olyan cég akinek napi kétszáz vásárlója van.

2015. jan. 10. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Köszi a választ!


Nem nagy címlettel fizettem (5ösnél is kisebb), ennyit nem kell jelezni. Igen, ellenőrizhettem volna, hogy hiányos, de nem is ezzel van bajom. Emberek vagyunk, hibázunk, kész. Viszont ha betelefonálok, hogy miért nem küldték a kaját (normális stílusban), ne én legyek lebarmolva már... A stílussal van bajom.

2015. jan. 10. 18:40
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!