Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Ha egy cukrászdában durván...

Ha egy cukrászdában durván romlott süteményt adnak el akkor azt jelezni kell a cukrászdában?

Figyelt kérdés
Ma törtènt mèg velem hogy egy budapesti forgalmas helyen talàlhatò cukràszdàban az àltalam kèrt tùròs sütemèny - durvàn - romlott volt. Mivel kifizettem màr nem akartam visszakèrni a pènzem, de gondoltam hogy szòlok hogy vegyèki be a többit a pultbòl ebből a fajtából mert ehetetlenül savanyú és romlott. Aztán kiköptem felálltam és elmentem mert balhézni nem akartam. Nem egy luxuscukrászda volt, de olyan helyen található ahol nagy a forgalom. Turisták is jöttek akiket mondjuk nem kellene megmérgezni azon a pár napon amin pihenni, várostnézni szeretnének.
2016. dec. 27. 19:14
 1/9 s55 ***** válasza:
86%
Persze, legközelebb mindenképpen jelezd, ez mindenkinek az érdeke. Azonkívül a fogyasztóvédelmet is érdemes megkeresni, főleg ha az eset nem egyedi.
2016. dec. 27. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Gondoltam irok nekik de nem találom a neten az elerhetoseguket. Három üzletük van három budapesti forgalmas helyen és élég ismertek, de nem egy luxusszínvonal. Ma arra volt dolgom és bementem. Pár hete a belvárosi üzletükbe az egyik csokitorta ehetetlenül száraz volt.
2016. dec. 27. 19:47
 3/9 anonim ***** válasza:
91%
Jelezd! Az ételmérgezés csúnya ügy!
2016. dec. 27. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
62%

Hogy lehetsz ilyen hülye???

Azonnal jelezni kellett volna!!!

2016. dec. 27. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
90%

Szerintem az nem balhézás, ha szólsz, hogy romlott az étel. Lehet ezt normális módon is közölni, az a vásárlón múlik.


Sok ember szó nélkül hagyja, ha ilyesmi történik vele, pedig ez nem a balhézás kategória.


Még visszamehetsz és a vásárlók könyvébe is beírhatod, hogy romlott volt az étel.


Amikor pl. te iskolás voltál, hogyan tanultál? Kaptál visszajelzést arról, hogy valamit helyesen vagy helytelenül csináltál.


Hasonlóan te is jelezhetnéd az üzletnek vagy a Fogyasztóvédelmi Hivatalnak azt, hogy mit teljesített az üzlet.


Amikor a vásárlók, fogyasztók nem jelzik az ilyen eseteket, saját magukkal, úgy értem, hogy azokkal az emberekkel tolnak ki, akik bemennek arra a helyre legközelebb és veszik a romlott ételt. :/


Inkább jelezd a megfelelő helyeken, ha bármi hasonló történik veled.

2016. dec. 27. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Ha romlott volt süti akkor ott helyben szolni az eladonak ,boltvezetönek be írni panaszkönyvbe és felhivni a NÉBIH ök foglalkoznak ilyenel ök kivizsgálják az esetet .
2016. dec. 28. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 Szimeon ***** válasza:
52%
Meg kell büntettetni őket. Némelyik cukrász azt hiszi, mindent megtehet. Adj nekik!
2016. dec. 28. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
57%

Kíváncsi vagyok arra, hogy akik "lepontoznak" bennünket, illetve a hozzászólásainkat, ők vajon szeretnek romlott süteményt vásárolni és fogyasztani vagy miért osztogatják a piros kacsót?


Esetleg az üzlet tulajdonosa osztogatja a pirosokat? ;-)

2016. dec. 28. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Jégbûféről van szó
2016. dec. 28. 20:16

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!