Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Rendeltünk 2 db pizzát 3600...

Rendeltünk 2 db pizzát 3600 Ft értékben. Szinte semmi nem volt rajta az előírt feltétekből, plusz valószínűleg romlott volt a "pármai sonka". Mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
2016. aug. 2. 20:24
1 2
 1/11 anonim válasza:
68%
Többet nem rendeltek onnan!!!
2016. aug. 2. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Telefonálni kell elmondani a panaszt és visszaküldetni.

Biztonság kedvéért le is fényképezhetitek. Lehet fenyegetőzni a fogyasztóvédelemmel is ha úgy adódik.

2016. aug. 2. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Ilyen esetben jogos lenne visszakérni a pénzt?

Vagy ez úgyis esélytelen?

2016. aug. 2. 20:34
 4/11 anonim válasza:
100%
Szerintem nagyon is jogos, de akkor rögtön szólni,
2016. aug. 2. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
22%

Ismerős helyzet, nálunk száraz volt a tésztája, a hamburger egyáltalán nem úgy nézett ki mint ahogyan le volt fényképezve és le volt írva. Mivel egyikőnk se volt elégedett így meg se ettünk, mert nem ilyen kiszolgálást vártunk a kifizetett pénzért. Mindig a személyes fellépés híve voltam, nem telefonálgattam, szépen kocsiba ültünk és a bementünk a céghez, mivel kora délután történt a dolog nem figyelve az ott lévő vendégekre kihívtuk a hátsó konyhából is az alkalmazottakat és a bent lévő 5 alkalmazott előtt dobáltuk ki az asztalra a kaját, és türelmesen megvártuk a cég tulaját, ahogy az lenni szokott milliós autó, ezt is szóvá tettük neki.

Mikor mindenki ott volt már, akkor mondtuk a feltételeket, pénzvisszafizetés számla felmutatás ellenében, illetve egy helyben fogyasztott 3 fős menü azzal az indokkal ha továbbra is normális vendégkört akarnak maguknak akkor kárpótlásként ez a minimum.

Lehet hogy cigány módjára mentünk be, de nem károsítottak meg minket, és nem is kellett erőszakoskodni senkivel.


Ha megéri elmenni a helyre ahonnét való a kaja, személyesen kell visszavinni úgy ahogy átadta a futár, és jó ha kéznél van a blokk is. Ha szemtől szemben beszél a két fél általában rendeződik a dolog, de telefon esetében kimagyarázzák.

2016. aug. 2. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

nálunk, ha ilyen történik azonnali cserét ajánlunk.


Azaz a megrendelést elkészítjük újra (jól), és az első induló futár kiviszi. A vendégtől viszont elvárjuk, hogy visszaküldje, két okból:

1. Minőségellenőrzés

2. A konyhának megmutatjuk, hogy mit sikerült készíteniük.

:D


Esetleg az van, hogy a vendég nem akar rá várni, akkor egy általa meghatározott napon és időpontban küldjük ki.

2016. aug. 3. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 szaszaa11 ***** válasza:
64%
Felesleges háborúzni. Többet nem kell onnan rendelni, és kész. 3600ft volt az ára, hogy megtudd milyen az a hely. Szar, többet nem rendelsz. A fogyasztóvédelmi fenyegetést ugyan ki venné komolyan? ki ek van kedge 3600ft megkárosításért jogi huzavonában résztvenni? Senkinek.
2016. aug. 3. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Én biztos nem hagynám annyiban.. Nekem 3600 forint sok, főleg 2 pizzáért.

Én egyszer úgy rendeltem pizzát, hogy mindkét felén más feltétek voltak. Az egyik egyáltalán nem az volt amit kértem, talán elnézték a számát. Telefonáltam, és amit elrontottak, azt megkaptam eredeti méretben. Ennyit megért az a telefon. Ráadásul mondták, hogy néha előfordul, meg sem lepődtek a problémámon.

2016. aug. 3. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Mikor átveszed a pizzát, és meglátod, hogy nem az van rajta, aminek kellene, rögtön telefonálj a pizzériába. Természetesen mindezt még mielőtt elkezdenéd enni.

Nálunk ilyenkor küldenek egy újat. Általában az elrontottat vissza kell küldeni, de nem egyszer előfordult már, hogy nem kérték.

Viszont a kérdésedből azt szűröm le, hogy ti vagy megettétek, vagy bele ettetek, és így akartok reklamálni. Így már hogy?

2016. aug. 4. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Utolsó előtti vagyok. Én is beleettem.. És mondták a telefonban, hogy nyilván nem viszik vissza (nem azért, mert beleettem), de most egyék meg ők? Másnak meg tuti nem küldik ki :D Így max a kukában végezné. Akkor inkább kapja a vásárló.
2016. aug. 4. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!