Kezdőoldal » Ezotéria » Asztrológia, horoszkóp » Van értelme rák jegyű férfival...

Van értelme rák jegyű férfival ismerednem? ♋♏

Figyelt kérdés

Akiről azt hittem hogy a tökéletes férfi, pont azt nem adja meg amit a rák jegy szülötte meg tudna.

Akiről azt hittem, bika.


20/♏



2020. jan. 11. 19:06
1 2
 11/19 anonim válasza:
0%

Teee joo isten.

Most tényleg egy neked tetsző férfit otthagysz mert rák a horoszkópja???

A horoszkóp NEM minden esetben igazak az adott személyre.....

2020. jan. 11. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
0%


Ez a 69es pozítúra itt mit akarna jelenteni?? Elég kezdő vagyok a témábán, de erre kíváncsi vagyok, bár gondolom alap műveltségnem számít.

2020. jan. 11. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
*műveltségnek
2020. jan. 11. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Ha most a horoszkópot nézzük, egy skorpiót a hal, rák meg vízöntő elviseli, a többi nem. De ezek unalmasak neki, a vízöntő meg ráadásul más világban él.
2020. jan. 11. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 A kérdező kommentje:
#11 Olvasd el újra, ha nem megy, segítek értelmezni. 😅
2020. jan. 12. 07:50
 16/19 A kérdező kommentje:
#12 Ez a rák jegy, nem a 69-es póz. :)
2020. jan. 12. 07:51
 17/19 A kérdező kommentje:
#10 Romantikát, megbecsülést, figyelmet. :)
2020. jan. 12. 19:15
 18/19 anonim ***** válasza:

"Romantikát, megbecsülést, figyelmet. :)"


ezt mind megkaphatod egy ráktól de ő is elvárja cserébe! ha nem viszonzod, nem lesz jó vége és utána lehet itt sírni milyen szemetek a rák jegyűek :D

2020. jan. 16. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

Szia!