Kezdőoldal » Ezotéria » Asztrológia, horoszkóp » Mit gondoltok a születési...

Mit gondoltok a születési ábrámról? Szerintetek milyen ember lehetek?

Figyelt kérdés

1994.05.19. 16:20 Pécs


Kíváncsi vagyok, hogy csupán ennyi információból tippelgetve eltaláltok-e valamit. :)



2021. szept. 28. 15:49
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

Amatőr vagyok, de azért próbálok írni valamit dióhéjban. Lényeg, hogy kezeld fenntartással.

Fontos neked, hogy szélesítsd a tudásodat, és minél több infót szerezz más kultúrákról, vallásokról, filozófiáról, vagy bármiről, ami érdekel. Lényeg, hogy szélesítsd a tudásodat. Érdekel, hogy ugyanarról a dologról hogyan gondolkodnak mások. Szeretsz beszélgetni az álláspontjaidról, hogy mit gondolsz a világról, hogy miben hiszel. Mindezt úgy teszed, hogy a beszélgetőpartnereddel – bárki legyen is az – a harmóniára törekszel, és az igazságosságra, inkább kerülöd a konfliktust. Gyakran tapasztalhatod a másik felet túl nyomulósnak, agresszívnak.

Valahol törekszel a biztonságra, és a kényelemre, és előfordulhat, hogy ezt a kommunikáción keresztül kapod meg, vagy épp az információszerzésen keresztül, de az, hogy számodra ez kényelmet és biztonságot jelent a külvilágnak nem mutatod, esetleg csak páran, a hozzád legközelebb álló emberek tudják rólad.