Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Ezotéria » Egyéb kérdések » Milyen ásványt javasoltok...

Milyen ásványt javasoltok szorongáshoz és figyelemzavarhoz?

Figyelt kérdés
aug. 24. 17:53
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

"Van, aki alkatilag nem alkalmas kontakt küzdősportokra."


Ezzel nem értek egyet, illetve a fizikai fájdalom részével sem igazán :) Ez nem a másik agyonveréséről szól, normális helyeken a sparringot (kvázi "kesztyűzés", edzőküzdelem) az alapok tökéletes rögzüléséig nem is engedik. Az, hogy esetleg erősítés,árnyékolás, zsákolás, pontütő/pao/stb.után lesz egy kis izomláza...azért az ne okozzon már akkora, elviselhetetlen fizikai fájdalmat. Legalább erősödik, kicsit kitolja a határait. Mindegy, itt nem a küzdősport a lényeg, lehetne írni bármely más sportot is, én ezeket csupán a jellemfejlesztő, pozitív tulajdonságai miatt javasoltam (illetve magam is gyakorlom, már csak hobbi szinten). Bár bevallottan nem erősségem a pszichológia tudománya, de lehet, egy ilyen személyiségnek talán pont jót tenne a "kényelmes", biztonságos, "lusta" komfortzónájából kimozdulni, a kesergést félretenni.

Nem beszélve arról, hogy rengeteg (küzdő)sport (szinte mindegyik) remek eszköz lehet a figyelemzavar ellen is.

(Pl. ahol én shotokanoztam még gyerekként, előttünk judosok edzettek, és sok kimondottan hiperaktív, figyelemzavaros gyerkőc is járt le oda, a judo figyelemzavarra való pozitív hatása, és nevelő értékei miatt:)


Persze, ez csupán az én véleményem Grimfox, az írásod alapján intelligensnek tűnsz, tiszteletben tartom a te véleményedet is, és megértem.:)

aug. 26. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 Grimfox ***** válasza:
Csak annyit jegyeznék meg, hogy a komfortzónát a szorongók nem azért választják, szabják meg, mert kényelmes, hanem mert ezen belül tudnak egészséges emberként(többé-kevésbé) funkcionálni, ezen belül nem érzik annyira a nyomást, amit a kitettség okoz. Nem lustaságból nem hagyják el, hanem a "félelemtől való félelem" miatt. Amint kilépnek, felerősödnek a szorongó tünetek. Ez nem az a kategória, amit ha "megembereled magad" akkor le tudsz küzdeni, ide szakember segítsége kell. Ezt pedig én írom tapasztalatból, ahogy te a sporttal kapcsolatos megfigyeléseidet.
aug. 27. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

Igazad van, Grimfox ebbe így nem igazán gondoltam bele. (Mint említettem, a pszichológia, lélektan tudománya nem igazán az erősségem)

Mindenesetre, köszönöm neked a kultúrált eszmecserét, a Gyakorin azért nem igazán jellemző a normálisan gondolkodó és emberi hangnemben véleményt írni tudó hozzászóló:)

aug. 27. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

Szorongáshoz: pszihololit;

figyelemzavarhoz: önfegyelemlit. :)

aug. 31. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!