Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Esküvő » Esküvőt, de hogyan?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Esküvőt, de hogyan?

Figyelt kérdés
Most kérték meg a kezem, természetesen igent mondtam :D 2015 augusztus végén vagy szeptember elején szeretnénk tartani az esküvőnket. Nem tudom, hogyan és mikor érdemes neki kezdeni a dolgoknak illetve, hogy honnan szerezhetném be a kellékeket (budapestiek vagyunk). Magam szeretném készíteni a meghvókat, az ültetőkártyákat és a kis ajándékokat is. Kb. 60 főre számoltuk a vendégsereget. Köszönő ajándéknak valami színes fürdősóval töltött üveegcsékre gondoltam, de fogadunk más ötleteket is :) A helyszínnel nincs gond, a nagyszüleim felajánlották a szép nagy kertjüket (vagy házukat, ha esetleg esne aznap). Szóval: a kérdés pontosan az, hogy az ebédet/hidegtálakat melyik cégtől érdemes megrendelni illetve asztal és székbérlést honnan érdemes kölcsönözni? Köszönjük a segítséget mindenkinek :)

2015. ápr. 12. 22:56
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
52%
Lehet, hogy érdemes lenne esküvő-, rendezvényszervező céget megbízni, amely mindent elintéz a bútoroktól a dekoráción át a kajáig. Augusztusig nincs sok idő, a meghívókat 2-3 hét múlva már ki kéne küldeni, egy jó cég rengeteg idegeskedéstől és bakitól megkímélne benneteket.
2015. ápr. 12. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%

Kedves kérdező!


2015-re már ne nagyon akarjatok semmit se szervezni, legfeljebb október-november környéki szezon utáni időszakra. 2015 aug-szept időszakra már a legtöbb szolgáltató foglalt még a pénteki napokra is, aki meg nem, annak megvan az oka :)


Az idő addig amúgy is nagyon rövid egy körültekintő szervezéshez, így azt javaslom, inkább 2016 év elejét célozzátok meg.

2015. ápr. 13. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
100%

Húha, hát kicsit késésben vagytok, mert nekünk is augusztusban lesz és mi mar mindent elinteztunk. De ha rafekszel a temara, akkor meg ossze lehet hozni. Elso lepes, hogy kerj idopontot az anyakonyvvezetotol. Ha az megvan, nagyon gyorsan csinald meg a meghivokat, de lehetoleg idopont egyeztetes utan 1-2 nappal telefonon ertesits mindenkit, mert lassan elkezdik befizetgetni a nyaralasokat az emberek. A szek es kaja berleshez jo lenne tudni, hogy hol laksz. Egyebkent szeket en lehet, hogy szomszedoktol, ismerosoktol kernek.

Koszonoajandek: a furdoso nagyon jo otlet. En ezeken gondolkozom: sajat tervezesu csomagolasban tablas csoki, sajat keszitesu parfum.

2015. ápr. 13. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
100%
3 vagyok. Egyébként 2vel értek egyet. Most mar ne kezdjetek el kapkodni, ha csak nem surgos, mondjuk baba miatt, hogy iden legyen. Jobb lenne jovore, mert akkor mindent korultekintoen, nyugodtan le tudtok szervezni. Most mar fotost se valoszinu, hogy talaltok, ha nincs az ismerosok kozott profi fotos. Anyakonyvvezetonel se hiszem, hogy kaptok idopontot. En januarban foglaltam es mar alig talaltunk lyukat a naptarban. Januarban azt mondta az akv, h az idei augusztusi idopontokat tavaly oktober-november kornyeken mar elkezdtek lefoglalgatni. Egyedul az augusztus8 volt, ami mindenhol szabad volt, le is foglaltuk, aztan rajottunk, hogy mi a bibi ezzel a nappal (szombat es munkanap), ezert volt szabad mindenhol. Szerencsere meg tudtunk rajta modositani. Csak azert mondom ezt, mert valoszinu, hogy ez a buvos aug 8 nalatok is felmerul majd, tutira ezt fogjak ajanlani a szolgaltatok. Tudjatok rola, hogy mi a baj ezzel a nappal.
2015. ápr. 13. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
53%

Szia! Szerintem nem csúsztatok le semmiről. Mi is januárban kezdtük meg szervezni a júniusi esküvőnket 25 főre tavaly, mindent meg tudtunk oldani, még úgy is hogy 6 héttel ez esküvő előtt átvert minket az étterem, ránkszerveztek ugyanarra a napra, ugyanarra a helyszínre mégegy esküvőt, és még ránk mondták, hogy nem vagyunk toleránsak, meg hogy értsük meg, hogy ez így nekik nem éri meg, hogyha csak mi leszünk ott azon az estén. Jól összevesztünk velük és új helyet kerestünk, találtunk is jobbat, de ha már a nagyid kertjében tarthatod, akkor sok kört spórolsz a helykereséssel.


Én is azt tanácsolnám, hogy anyakönyvvezetőt minél hamarabb keressétek fel, ha megvan az időpont mindent ahhoz már lehet igazítani. Arra készüljetek, hogy sok utánajárás, sok intéznivaló lesz, mi is nagyon elfoglaltak voltunk az alatt az 5 hónap alatt, de nagyon megérte. Mi a párommal felosztottuk a feladatokat, hogy ki mit intéz.


Sok sikert és sok boldogságot!

2015. ápr. 13. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
53%

Szerintem még simán van esélyetek megszervezni, főleg, hogy háznál tartjátok. Egy ismerősömék se siették el a szervezkedést, bár tény, nem 4-5 hónappal, hanem 6 hónappal előtte kezdték el. A meghívókat is 1 hónappal előtte kaptuk meg.


Meghívókhoz kellékeket kreatív boltokban tudsz venni, de úgy kb. mindent (Rayher, Stoklasa - ez utóbbiban menyasszonyi kiegészítők is vannak). Menyasszonyi ruha kölcsönzés már necces, mert azok tényleg lehet tele vannak már fél évvel előre, esetleg érdemes varratni. Catering cég viszont szerintem tuti lesz, mert miért ne tudnának egyszerre több helyre is szállítani?


Ha van a rokonságban tanár, asztalt-széket esetleg kölcsönözhetnétek középiskolából. Nekünk a cateringet is egy suli büfése fogja csinálni, és 5 hónappal előtte kereste fel a tanár rokon, de bőven elég velük egyeztetni 1- héttel előtte.

2015. ápr. 13. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
100%
Hát, egy kicsit megcsúsztatok az idővel.
2015. ápr. 13. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
100%
Szia! Nekünk is szeptember első hétvégéjén lesz az esküvőnk és már minden megvan....A videóssal és a vőféllyel voltunk megcsúszva és másfél hónappal ezelőtt találtam, mert már alig volt olyan, akinek szabad lett volna az az időpont...szóval szerintem tegyétek át jövő tavaszra és akkor tuti minden meglesz, kapkodás nélkül! :)
2015. ápr. 13. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:

Nem feltétlenül kell áttenni. Állítsatok fel egy fontossági sorrendet. Tegyétek az elejére azt amiből nem engedtek és ez alapján el tudjátok dönteni. Pl. nálunk a fotós volt a legfontosabb ezért hozzá igazítottunk mindent, értelemszerűen innentől kezdve nem rajta akartunk kompromisszumot kötni, viszont lényegében tökmindegy volt a zeneszolgáltató és a vőlegén ruhája ezért azt a végére hagytuk. Ha eszerint haladtok akkor legfeljebb csak olyasmiben kell majd kompromisszumot kötni és eltérni az előre megálmodottól, ami kevésbé fontos számotokra. Rengeteg jó szolgáltatónál vannak még szabad időpontok, simán lehet szerencsétek. :)


Sok boldogságot!

2015. ápr. 13. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
Köszönjük mindenkinek a tanácsokat. Nem érzem, úgy, hogy elcsúsztunk volna, ruhám már van, azzal nincs gond. Itt igazából ami lényeges, hogy az asztal és szék bérlést hogyan. A kaja megoldódni látszik, mert az apósom igazából szakács a saját cégénél, így szerintem ők fogják csinálni a menüt. Fotósunk, fodrászunk és sminkesünk is van (mikre nem volt jó a fodrász és a grafikus iskola :D)... tegnap utána olvastam este néhány dolognak, pl az anyakönyvvezetői témának, mivel templomit nem szeretnénk. Arra nem találtam választ, hogy tarthatjuk-e másik kerületben a szertartást, mint ahova be vagyunk jelentve (két különböző kerület) vagy nem.. Erről tud valaki valamit vagy inkább az anyakönyvvezetőnél érdeklődjek?
2015. ápr. 13. 18:06
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!