Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Kezdődő kapcsolatban, amikor...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Kezdődő kapcsolatban, amikor már egymásnál alszunk néha, kéne szólnom a férfinak hogy megjött? De attól jöhet aludni, mert ma nálam aludtunk volna

Figyelt kérdés
Nagyon kezdő vagyok a kapcsolatokban. Ilyenkor szóljak előre hogy ne számítson most semmire, mert megjött és fáj a hasam? Persze máskor szinte mindig volt szex, ha nem este, akkor reggel.
2020. okt. 28. 16:53
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
88%
Feltéve, ha nem csak azért jár hozzád.
2020. okt. 28. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
94%

Igen, és ne utalgass hanem kicsit konkrétabban mondd el neki. (az én párom elmondta meddig tart, nála hol/mennyire fájdalmas a dolog, stb)


Ez egy természetes dolog amit nem kell szégyelni.

2020. okt. 28. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem kell köntörfalazni, ez természetes dolog. Párkapcsolatban alap beszélni róla, mert a mindennapi élet része. Felnőtt ember, nyilván meg fogja érteni. Simán együtt aludni is jó. Egyébként ha szex nincs is, attól még kedveskedhetsz neki. De, semmi sem kötelező, és ha nem egy nagyra nőtt csecsemő, akkor meg fogja érteni, hogy nem vágysz semmi másra csak alvásra.
2020. okt. 28. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Alap.
2020. okt. 28. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
80%
Ne számítson SEMMIRE? Ez azért meredek. Egy összebújós, filmezős, beszélgetős este neked semmi? Amúgy persze, szólj a barátodnak, hogy mi a helyzet.
2020. okt. 28. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
81%