Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Hogyan csináljam?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogyan csináljam?

Figyelt kérdés

Sziasztok !


Kezdő vagyok a csajozásban , még nem volt barátnőm.

Hogyha meglátok egy csajt és megtetszik akkor hogyan szólítsam meg ?

Melyik módszer a jobb a direkt vagy az indirekt ?

Az működhet hogy :

"Szia ! Nagyon tetszel , szeretnélek megismerni ."


Tudom hülyeség , de attól is félek hogy nagy nehezen ráveszem magam hogy odamenjek hozzá és megszólítsam és akkor kiderülne hogy van barátja.



2012. júl. 20. 19:08
 1/3 anonim ***** válasza:
Mivel minden ember más és más, ezért erre a mondatra is más és más reakciókat fogsz kapni. De nyilván ha szórakozóhelyen teszed, ahol a másik is ismerkedés céljából van, ezért működhet.
2012. júl. 20. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

gyakorlás gyakorlás gyakorlás


én is csak próbálkozom, de mostmár el tudok velük úgy beszélgetni h csak random odamegyek 1 vagy akár több lányhoz (társaság), éldául ma is megyünk valamerre és úgyszint ez a terv mivel barátnőm nincs így megengedhetem magamnak :)

2012. júl. 20. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Ismerkedj spontán, járj bulikba, éljél társasági életet, találkozz ezekkel-azokkal. Aztán ha megvan a kiszemelt, beszélgess vele sokat, mutasd ki (ne tulságosan!) hogy tetszik neked. Aztán hívd el valahova :) .
2012. júl. 20. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.