Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » A buta nők buknak az okos...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

A buta nők buknak az okos férfiakra, már ha külsőleg is az esetük?

Figyelt kérdés

Én mérnök vagyok, de most veszem csak észre hogy a kifejezetten buta nők valamiért jobban buknak rám mint a diplomások. Vagy legalábbis sokkal több érdeklődés jelzést kapok tőlük, sokkal könnyebben adják magukat, míg a diplomás nők prűdebbnek és nehezebben elérhetőnek mutatkoznak.

És nem a pénzem miatt, mert nincs rám írva sem az hogy mérnök vagyok, sem az hogy mennyit keresek, átlagos ruhákban járok meg stb. Egyszerűen csak intelligens vagyok és erre valamiért buknak a buta nők is.

Ezt mások is észrevették? Másokkal is így van? Régebben még tini korban az ostoba bunkó de menő férfiakra buktak a nők (buták és okos nők egyaránt), most meg azt látom, hogy felnőtt korban meg már az intelligencia az sokkal vonzóbb dolog valamiért. Kérdés, hogy egyedül én tapasztalom-e vagy mások is?


2023. máj. 19. 22:04
 1/8 anonim ***** válasza:
34%
Szapioszexuálisnak hivják. És igen.
2023. máj. 19. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
77%
Igen,ahogy buta férfiak is szintekkel feljebb választanának intelligenciában,mindenben,úgy igaz ez a nőkre is...
2023. máj. 19. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
78%

Szerintem itt nem a te tulajdonságaidon van a hangsúly, hanem az övéiken. A "buta" emberek (értsd: alacsony IQ), általában sokkal könnyebben ismerkednek és mennek bele bármiféle párkapcsolatba, sokkal kevésbé tartózkodóak és az elvárásaik is alacsonyabbak a másik féllel és saját magukkal szemben is. Kevésbé jellemző rájuk, hogy túlgondolják vagy túlstresszelik az egész párkapcsolatosdit, jön ami jön nekik és kész, elvannak vele.