Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Így hogyan ismerkedjek?

Figyelt kérdés

Mérnök vagyok egy budapest környéki kisvárosban. Az ország másik feléről jöttem ide dolgozni, nem ismerek egy lelket sem itt. Ráadásul iszonyatosan kihalt az egész város.

A főutcát és a Duna partot kivéve sehol sem látni embereket. Barátaim természetesen nincsenek. A munkatársaimról elmondható, hogy bőven nem az én korosztályom. Ők már családos emberek.

Sokat dolgozom, héköznapokon örülök ha haza esek, eszek, fürdök, alszok. Hétvégén meg örülök, ha valamennyire ki tudom pihenni magam, meg kitakarítom az albérletet, esetleg főzök és ennyi volt.


Nem tudom mi lesz így velem, nagyon kétségbe vagyok esve:\


24f


2015. jún. 2. 18:19
 1/3 anonim ***** válasza:
Kérdésedben a válasz :) Menj le Dunapartra,illetve sétálj a főutcán,ülj be egy kávézóba,vagy rángass el valakit szórakozni este,bulizzatok..Mozdulj ki mindenképpen.. Kétségbe meg ne ess,mindennek el fog jönni az ideje,találni fogsz majd egy lányt magad mellé..:) Részemről mondjuk inkább az lenne a nagy kérdés hogy hol ismerkedjek kevésbé idióta srácokkal,vagy miért csak a hülyéket vonzottam be eddig ? Mindenkinek megvan a maga "társkeresési" nyomora,látod..:D
2015. jún. 2. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Brofist.


27 vagyok és én is most költöztem el otthonról vidékre és kis cégnél vagyok mérnök (4 fő összesen). Esélytelen az ismerkedés.

2015. jún. 2. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
első, hát megértelek :) Lány szinten én is csak a hülyéket vonzottam be eddig. Igaz még nem volt kapcsolatom, mert nem akartam csak azért együtt lenni ezekkel a lányokkal, hogy "legyen valaki". De nagyon rossz így.
2015. jún. 2. 19:20

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu